امضای تفاهم نامه همکاری میان اتاق اصناف و شرکت توزیع برق شمال استان کرمان

در نشست مشترک میان رئیس اتاق اصناف و مدیرعامل شرکت توریع برق شمال استان کرمان، راهکار های همکاری دوجانبه با هدف مدیریت مصرف انرژی برق در اصناف و کسبه برای گذر از پیک بار و کمک به حفظ سرمایه های ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در همین رابطه تفاهم نامه ای نیز به امضاء دو طرف رسید که طی آن دوره های آموزشی مصرف بهینه انرژی در واحد های صنفی با مشارکت و همکاری اتحادیه های صنفی در مقاطع مختلف برگزار خواهد شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، در این نشست مهندس سلیمانی مدیرعامل این شرکت با اشاره به اینکه کنترل پیک بار نیازمند همکاری مشترکین در بخش های مختلف میباشد اظهارداشت: مشترکین تجاری ، اصناف و کسبه استان کرمان خاموش کردن نورپردازی ها یا روشنایی مازاد فروشگاه ها در ساعات پیک بار شب و استفاده از روشنایی نور خورشید برای پیک روز و تنظیم درجه سیستم سرمایشی روی عدد 25 درجه سانتی گراد و یا استفاده از دور کند کولرهای آبی میتوانند بخش قابل تجهی به کاهش مصرف پیک بار کمک نمایند.
سلیمانی تصریح کرد : برای عبور از این وضعیت ،توجه به پیام های شرکت توزیع برق شمال استان مبنی بر کاهش مصرف برق بسیار ضروریست و همت تمای مردم عزیز و بزرگوار ایران را می طلبد .
یوسف جعفری رئیس اتاق اصناف استان کرمان نیزضمن تشکر از تلاش ها و خدمات مسئولین صنعت برق استان در این مقطع حساس ،آمادگی کامل اتاق اصناف را برای مشارکت در این بسیج همگانی اعلام کرد و افزود : اگر بتوانیم طرح های تشویقی با هدف کاهش مصرف برق را در بین تمام شهروندان ،بویژه واحد های صنفی و مراکز تجاری اجرا کنیم . انگیزه عمومی برای تغییر الگوی مصرف و پیشگیری از قطع احتمالی برق در مناطق مختلف کشور ،افزایش می یابد .
شایان ذکر است که در پاین این نشست تفاهم نامه همکاری مدیریت مصرف میان اتاق اصناف و شرکت توزیع برق شمال استان کرمان امضا شد.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=90512
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.