بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان انار کشف شد

فرمانده انتظامی انار از توابع استان کرمان از کشف بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون و دستگیری ۱۵ قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا خلیلی نژاد در نشست کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق با اعلام این خبر بیان کرد: پلیس با پدیده قاچاق کالا این اقدام لطمه زنده به چرخه تولیدات داخلی مبارزه کرده و با متخلفان به صورت قانونی برخورد می کند.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تا کنون افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در انار کشف شده است.

سرهنگ خلیلی نژاد با اشاره به اینکه میزان کشفیات قاچاق کالا در انار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲ برابری داشته تصریح کرد: در مدت مشابه سال قبل ۳۵ میلیاردریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف شد.

وی عنوان کرد: در همین راستا طی سال جاری چهار دستگاه موتورسیکلت سنگین، یک دستگاه ماشین آلات سنگین، ۲۰ هزار لیتر سوخت، ۶۸ رأس احشام، ۵۰ تن کالای اساسی، لوازم خانگی و… در شهرستان انار کشف شده است.

فرمانده انتظامی انار گفت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق و کشفیات انجام شده ۱۵ نفر طی سال جاری در این شهرستان دستگیر شده اند.

وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری مردم در راستای کشف قاچاق کالا خاطرنشان کرد: اهتمام جدی و برنامه ریزی های لازم در راستای مبارزه با کالای قاچاق بصورت ویژه در دستور کار پلیس و از اولویت های اساسی و مهم ناجا است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=92010
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.