در پی انتشار اخباری پیرامون محدودیت‌های کرونایی؛


استانداری کرمان: اخبار پیرامون محدودیت‌های کرونایی غیرواقعی است/ تصمیم‌گیری با ستاد کروناست

مدیر روابط عمومی استانداری کرمان و مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت کرونا در استان گفت: اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با دستوالعمل‌ها، تصمیمات و محدودیت‌های کرونایی تنها از طریق سایت‌ها و رسانه‌های رسمی مورد تایید و مرجع است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، مجتبی اسدی‌زاده امروز ۳۰ تیرماه در پی انتشار برخی اخبار غیرواقعی در شبکه‌های اجتماعی در ارتباط با محدودیت‌های کرونایی در استان عنوان کرد: اعمال هرگونه محدودیت کرونایی در گرو طرح این موضوع و اتخاذ تصمیم در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و تایید نهایی از سوی ستاد متناظر ملی است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت، پیشگیری و مقابله با کرونا در کرمان افزود: شهروندان هرگونه اخبار مربوطه را تنها از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری و سایر رسانه‌های رسمی اطلاع‌رسانی، پیگیری کنند.

اسدی‌زاده ادامه داد: این اطمینان وجود دارد که در صورت هرگونه تصمیم‌گیری و اعمال محدودیت جدید، موضوع در رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی به شهروندان اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیر روابط عمومی استانداری کرمان بیان کرد: انتظار می‌رود که مردم صرفا به هشدارهایی که از مراجع رسمی اعلام می‌شود توجه کنند و از دامن زدن به شایعات و بازنشر اخبار جعلی که آرامش جامعه را بر هم می‌زند خودداری کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=92473
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.