رضایت مندی 89 درصدی مشترکین کرمانی از نحوه ارائه خدمات شرکت گاز استان کرمان

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از استمرار سنجش میزان رضایتمندی مشترکین از عملکرد گاز کرمان بر اساس نظامنامه شرکت ملی گاز ایران خبر داد و گفت: 89 درصد از مشترکین کرمانی در سال۱۴۰۰ از نحوه ارائه خدمات این شرکت رضایت داشته اند.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان، منوچهر فلاح با اشاره به اهمیت اجرای طرح نظرسنجی در شناسایی و تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف سازمان، گفت: به همین منظور این طرح با نظارت مستقیم واحد روابط عمومی شرکت گاز استان در ۷ حوزه ی شرکت ملی گاز ایران، نمایندگان جامعه، کارکنان، تامین کنندگان، مشترکین جزء و عمده، همسایگان ادارات گاز و ایستگاه ها و مراجعان / متقاضیان انجام و مورد پایش قرار گرفته است.

وی افزود: بیش از 6 هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کرده اند و خوشبختانه 89 درصد مشترکین از خدمات ارائه شده توسط شرکت گاز استان کرمان رضایت داشته اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با بیان اینکه همواره یکی از دغدغه های اصلی شرکت گاز کرمان توجه به مسائل محیط زیستی است، ادامه داد: این نظرسنجی به صورت الکترونیکی صورت گرفته که علاوه بر حذف کاغذ، توانسته ایم در اجرای این طرح سرعت و دقت را به حداکثر و میزان خطاهای احتمالی را به حداقل برسانیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=94912
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.