بازدید رئیس کل دادگستری استان کرمان از شعب قضایی راور؛


۹۷ درصد اوراق قضایی در راور، الکترونیکی ابلاغ می شود

رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه جمعی از معاونین در بازدید از شعب قضایی شهرستان راور از نزدیک در جریان روند رسیدگی به پرونده‌ها، کمبودها و مشکلات قرار گرفت و همچنین به بررسی درخواست‌های کارکنان اداری و قضایی این حوزه قضایی پرداخت.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی ۱۵ مردادماه در جریان این بازدید ضمن ابراز رضایت از عملکرد حوزه قضایی راور گفت: ۹۷ درصد اوراق قضایی در دادگستری شهرستان راور به صورت الکترونیکی ابلاغ می شود که از آمار متوسط کشور بالاتر است.

وی بیان کرد: براساس آمار موجود در چهار ماهه نخست سال جاری ۳۰۹۲ پرونده به حوزه قضایی شهرستان راور وارد و ۳۱۷۶ پرونده رسیدگی شده است.

حمیدی با اشاره به این مطلب که نرخ رسیدگی ۴ ماهه در حوزه قضایی شهرستان راور بیش از ۱۰۲ درصد بوده، تاکید کرد: متوسط زمان رسیدگی به پرونده ها در این شهرستان ۵۳ روز است.

شایان ذکر است؛ در این نشست آمار عملکرد شعب دادگستری راور شامل نرخ رسیدگی، سطح نگاهداشت پرونده، موجودی شعب، پرونده‌های زندانی دار و آمار اجرای احکام دادگاه مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش‌های قضات و کارکنان این حوزه قضایی، بر رسیدگی سریع و با کیفیت به پرونده‌های موجود در شعب تاکید کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95011
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.