تیم دختران او-اسپرت بم در مسابقات قهرمانی کشوری ۳۲ مدال به دست آوردند

کرمان‌نو-مربی تیم اواسپرت بم از کسب ۳۲ مدال توسط دختران این تیم در سی و یکمین دوره مسابقات قهرمانی او-اسپرت کشور که در ارومیه برگزار شد، خبر داد.

ماریا شهامت روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار کرمان‌نو گفت: این مسابقات با هدف انتخابی اردوی تیم‌های ملی برگزار شد و تیمی متشکل از ۳۳ نفر از شهرستان بم به عنوان تنها نماینده استان کرمان در این مسابقات شرکت کرد.

او بیان‌ کرد: در این مسابقات از ۱۲ استان کرمان، خراسان، خوزستان، همدان، تهران، البرز، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، قم، یزد و غیره شرکت کرده بودند.

مربی تیم اواسپرت بم تاکید کرد: در این مسابقات دختران بمی توانستند هفت مدال طلا، ۱۶ نفر مدال نقره و ۹ مدال برنز را به دست آورند.

او اظهار داشت: مدال آوران برای شرکت در مسابقات جهانی مسکو خود را آماده خواهند کرد.

او با اعلام اینکه این رویداد ورزشی طی ۲ روز برگزار شد، افزود: این رقابت‌ها اول و دوم شهریورماه سال جاری در بخش بانوان و سوم و چهارم شهریورماه نیز در بخش آقایان برگزار شد.

شهامت می گوید، تیم او-اسپرت بم متشکل از ۳۳ ورزشکار در این مسابقات حضور یافت و ۳۲ نفر از آن ها موفق به کسب مقام شدند.

به گفته او تیم او اسپرت بم تنها نماینده استان کرمان برای حضور در مسابقات او اسپرت قهرمانی کشور ـ انتخابی تیم ملی (به منظور اعزام به مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ روسیه) بود.

او بیان داشت: برگزیدگان این رقابت‌ها در قالب تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات قهرمانی جهان که قرار است در آذرماه سال‌جاری در مسکو پایتخت روسیه برگزار شود، اعزام می‌شوند.

به گزارش کرمان‌نو،ورزش او-اسپرت برند تجاری ورزش‌های پارسیان اصیل است که از مخفف واژه اوریجنال پرشین اسپرت یعنی ورزش های پارسیان اصیل آمده است که در سال ۱۳۷۸ توسط برادران منوچهری ملی پوشان و قهرمانان اسبق ورزش های رزمی ایران و جهان در همدان پایه گذاری شده و در سال ۱۳۸۵ توسط سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، رشته او-اسپرت شناسایی و به رسمیت شناخته و فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95872
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.