آمار تکان‌دهنده تصادف در جنوب کرمان با ۱۵ کشته و ۴۷۵ مصدوم طی ۲۰ روز

مسئولان علوم پزشکی جیرفت در جنوب استان کرمان آمار مربوط به سوانح رانندگی ابتدای دیماه تاکنون را تکان‌دهنده توصیف می‌کنند و می‌گویند در این بازه زمانی با ثبت ۵۱۸ ماموریت تصادف ۱۵ کشته و ۴۷۵ مصدوم داشته‌اند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، دکتر ابراهیم محمدی رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: از ابتدای ماه جاری تاکنون ۵۱۸ ماموریت تصادفی یعنی به صورت میانگین ۲۶ ماموریت تصادفی در روز توسط اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث در جنوب استان انجام شده است.

او افزود: اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این ماموریت ها ۴۷۵ مصدوم را به بیمارستان های جنوب استان کرمان منتقل کرد و ۶۹ مصدوم در محل درمان شدند.

وی اظهارداشت: طی ۲۰ روز از ماه جاری ۱۵ تن از هموطنان به علت بی احتیاطی و رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی جان خود را از دست دادند.

محمدی خواستار رعایت بیشتر قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شد و گفت: مسئولان مربوطه باید فکری برای وضعیت تصادفات منطقه جنوب کنند تا مصدومان و فوتی های ترافیکی به حداقل ممکن برسند.

به گزارش کرمان نو، تنها در دو حادثه اخیر در جنوب استان کرمان ۱۷ دیماه در حادثه برخورد چند خودرو در شهرستان منوجان و حریق آنها که به علت قاچاق سوخت یکی از خودروها انجام شد هفت تن کشته و سه نفر نیز زخمی شدند.

روز گذشته(۲۰ دی) نیز در ۲ سانحه رانندگی در شهرستان‌های کهنوج و قلعه‌گنج هشت نفر مصدوم و یک تن کشته شدند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83206
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.