اراذل و اوباش سیرجان در دام پلیس

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: با حضور به موقع و مقتدارانه پلیس، ۴ نفر اراذل و اوباش این شهرستان هنگام ضرب و جرح یکی از شهروندان دستگیر شدند.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد رضا ایران نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشتِ ۴ نفر از اراذل و اوباش و ضرب و جرح احدی از شهروندان در یکی محلات شهر سیرجان، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: تیم‌های گشتی پلیس در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شدند و طی عملیاتی مقتدارانه و منسجم ۳ نفر از این اراذل و اوباش را در محل دستگیر کردند.

سرهنگ ایران نژاد تصریح کرد: یکی از خاطیان که با حمله قصد خلع سلاح ماموران را داشت با ضرب گلوله به پای او دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: این اراذل و اوباش دارای سوابق متعددی از جمله نزاع و درگیری، عربده کشی، ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم و امنیت عمومی هستند که پس از معرفی به مرجع قضایی روانه زندان شدند.

سرهنگ ایران نژاد با اشاره به اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم، هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بیندازد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71321
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.