افزایش ۶۰ درصدی کشف کالای قاچاق در بم

فرمانده انتظامی بم از افزایش ۶۰ درصدی کشف انواع کالای قاچاق و افزایش ۵۵ درصدی کشف سوخت قاچاق از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ یوسف سلیمانی افزود: از ابتدای امسال تاکنون در راستای مبارزه با قاچاق کالا و مفسدان اقتصادی، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی، خودروهای حامل بار قاچاق زیادی را توقیف کردند.
وی با اشاره به اینکه در این مدت ۱۱۱ دستگاه خودروی حامل قاچاق توقیف شده است، ادامه داد: در این رابطه انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و ۱۲۵ متهم به مراجع مربوطه معرفی شدند.
فرمانده انتظامی بم با اشاره به کشف ۸۳ هزار و ۵۶۰ لیتر سوخت قاچاق در این عملیات ها، گفت: از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۵ درصد افزایش کشف انواع سوخت قاچاق در بم را شاهد بوده ایم.
سرهنگ سلیمانی با اشاره به کشف ۳۲ تن و ۴۵۰ کیلوگرم انواع چوب قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد ریال از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان، تصریح کرد: این مورد نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۴۸ درصد افزایش داشته است.
وی در پایان مبارزه با مفسدان اقتصادی و قاچاقچیان کالا را یکی از مهمترین برنامه‌های پلیس برشمرد و خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و با قاطعیت با افراد سودجو و فرصت طلبی که بخواهند اقتصاد کشور را دچار خدشه کنند برخورد خواهد کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=91785
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.