مدیرعامل جمعیت استان اعلام کرد


امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش از ۳۵۰۰ نفر/ امدادونجات ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به ششمین روز از عملیات امدادونجات به سیل زدگان گفت: بیش از ۳۵۰۰ نفر در 106 شهر و روستای متاثر از سیل در سراسر استان امدادرسانی شدند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، رضا فلاح امروز هشتم مردادماه در این رابطه بیان کرد: در پی فعالیت سامانه بارشی مونسون در نقاط مختلف استان از روز دوشنبه سوم مردادماه جاری تا کنون در ششمین روز از عملیات امدادونجات، نیروهای هلال احمر به 3 هزار و 538 متاثر از سیل امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به تخلیه آب 215 منزل مسکونی افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر 113 خودرو محاصره در سیل در شهرستان های رفسنجان، سیرجان، شهربابک، راور، زرند و رودبارجنوب رهاسازی کردند.

فلاح با اشاره به مفقودی 20 نفر در سیل های اخیر در استان خاطرنشان کرد: 8 نفر از مفقودین توسط نیروهای هلال احمر پیدا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به مصدومیت 5 نفر در سیل تصریح کرد: 85 نفر نیز توسط جمعیت هلال احمر اسکان داده شدند.

وی گفت: 751 بسته غذایی، یک هزار و 129 کیلوگرم نایلون، 788 تخته پتو، 17 دستگاه چادر امدادی و هم چنین سایر اقلام امدادی و غذایی در بین آسیب دیدگان از سیل در نقاط مختلف استان توزیع شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=94697
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.