امدادرسانی پلیس و رهایی چوپان از چنگال گرگها

فرمانده انتظامی شهرستان”راور” از امدادرسانی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان به یک چوپان گرفتار چند قلاده گرگ در یکی از نقاط بیابانی خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن شیخ زاهدی بیان داشت: چندی قبل که ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان راور برای شناسایی و ردزنی یک دستگاه خودروی مشکوک در یکی از نقاط بیابانی اطراف شهر مشغول گشت زنی بودند متوجه می شوند یک نفر گله دار در یکی از نقاط این بیابان با فریاد زدن و تکان دادن دست از آنان کمک می خواهد که بلافاصله ماموران به کمک این فرد شتافتند.
وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند 5 قلاده گرگ به گله این فرد حمله ور شده و علاوه بر دریدن چند راس گوسفند به خود چوپان هم حمله و وی را زخمی کرده اند که بلافاصله ماموران وارد عمل شده و با دور کردن گرگ ها از گله، جان این چوپان تنها را نجات دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان”راور” با قدردانی از تلاش بی وقفه ماموران پلیس مواد مخدر این شهرستان بیان داشت: خداوند منان را شاکریم که اینبار حضور بی وقفه ماموران پلیس در محدوده کویر در کنار نا امن ساختن پهنای گسترده کویر شهرستان راور برای تردد سوداگران مرگ و دیگر مخلان نظم و امنیت، به نجات این چوپان از مرگ حتمی منجر شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83138
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.