انفجار لوله گاز شهری در کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از مهار آتش‌سوزیِ حادثه ترکیدن لوله گاز در خیابان «خواجوی کرمانی» خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “رضا میرزایی” امروز ۱۶ آذرماه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در ساعت ۱۰ و ۴۶ دقیقه امروز از حادثه شکسته شدن لوله گاز در خیابان «خواجوی کرمانی» مطلع شدیم.

وی از اعزام نیروهای امداد و نجات و اطفای حریق آتش‌نشانی از دو ایستگاه به محل حادثه خبر داد و اظهار کرد: این حادثه به‌دنبال حفاری پروژه فاضلاب شهری رخ داده است که پس از آسیب لوله گاز و نشت گاز، متاسفانه کامیونی که در مجاور محل حفاری متوقف بوده، طعمه حریق شده بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با بیان اینکه راننده کامیون دچار سوختگی و جراحت شده است، در ادامه درخصوص چگونگی عملیات امدادی در این حادثه گفت: با توجه به حریق محل نشت لوله گاز و خودروی «خاور» که در مجاور کانال دچار آتش‌سوزی شده بود، آتش‌نشانان به‌سرعت نسبت به اطفای حریق خودرو و کنترل و مهار آتش‌سوزی لوله گاز شهری اقدام کردند.

میرزایی بیان کرد: همچنین ایمن‌سازی این حادثه با همکاری دستگاه‌های گاز، برق و سازمان آتش‌نشانی صورت گرفت و خوشبختانه هیچ خطری از این حادثه شهروندان را تهدید نمی‌کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81104
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.