نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:


حادثه کرمان اولویت کار کمیسیون امنیت ملی مجلس قرار گیرد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: در نامه‌ای به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، خواستار تغییر دستور کار کمیسیون با فوریت بررسی حادثه جانباختگان کرمان در هفته جاری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گزارش داده؛ محمدرضا پورابراهیمی در نامه‌ای به حجت الاسلام ذوالنوری رئیس  کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، خواستار تغییر دستور کار این کمیسیون به بررسی فوری حادثه رخ داده در مراسم تشییع شهادت سردار رشید اسلام  شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان با حضور وزیر کشور شد.

وی افزود: این مراسم یکی از مهمترین مراسم های تجلیل از شهیدان جبهه مقاومت در استان کرمان بود.

پورابراهیمی عنوان کرد: متاسفانه در این میان و در روز تشییع پیکر شهیدان اتفاق بسیار تلخ از دست دادن تعداد زیادی از عزیزترین و متدین‌ترین افراد جامعه که با عشق علاقه وافر خویش به شهدا در این مراسم حضور رسانند، غم و اندوه عظیمی بر دل ایرانیان داغدار و مردم ولایت مدار استان کرمان وارد کرد.

وی گفت: بررسی دقیق وقوع این حادثه بسیار تلخ و ارائه گزارش کامل به مردم به ویژه به خانواد‌ه های داغدار و اتخاذ تصمیم در خصوص مقصرین این حادثه کمترین مطالبه مردم کرمان است.

او ادامه داد: درخواست داریم با تغییر فوری دستور کار جلسات کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و با حضور وزیر کشور به عنوان مسئول امنیت داخلی کشور و نیز حضور سایر مسئولین استانی و ملی، موضوع مذکور به عنوان مهمترین مطالبه مردم استان کرمان در دستور کار آن کمیسیون قرار بگیرد.

و ضمن بررسی دقیق دلایل و عوامل این حادثه بسیار تاثر بار اقدامات قانونی لازم در خصوص مقصرین و یا قاصرین، جبران غرامت برای جانباختگان، پیگیری مراحل درمان مصدومین تا بهبودی کامل و نیز دل جویی از خانواده‌های معزز داغدار انجام گیرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی پس از وقوع حادثه تلخ ۱۷ دی ماه شهر کرمان که منجر به جانباختن تعدادی از هموطنانمان در مراسم تشییع پیکر سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی شد، از مصدومان این حادثه در بیمارستان عیادت کرد.

همچنین او با حضور در منزل تعدادی از جانباختگان این حادثه از خانواده آن‌ها دلجویی کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=40190
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.