شناسایی عاملان توزیع غیرقانونی سیمان در عنبرآباد

معاون فرماندار عنبرآباد گفت: عامل توزیع غیرقانونی سیمان و راننده کامیون متخلف در بزرگراه خلیج فارس (کوه فجر) عنبرآباد شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش کرمان نو، امید سمندری ضمن  هشدار به همه کسانی که قصد اخلال در بازار و مایحتاج مردم را دارند از شناسایی عاملان فروش و توزیع غیرقانونی سیمان در محل بزرگراه خلیج فارس و کوه فجر که در فضای مجازی منتشر شده، خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری دستگاه های ذیربط عاملان متخلف فروش سیمان در بزرگراه خلیج فارس در حوزه عنبرآباد شناسایی و پرونده عامل فروش و راننده کامیون جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

وی با تاکید بر برخورد با مسببان توزیع و فروش هر گونه کالا به صورت غیرقانونی افزود: طی روزهای اخیر تصاویری از فروش غیرقانونی سیمان توسط دلالان در بزرگراه خلیج فارس حوزه عنبرآباد منتشر شد که این مهم به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

سمندری با ابراز تاسف از نگاه سودجویانه نسبت به نیازهای مردم بیان کرد: متاسفانه پس از کمبود سیمان و افزایش قیمت، افراد سودجو از این موقعیت سوءاستفاده کرده و سیمان موردنیاز مردم را به دلالان عرضه می کنند که همین روند باعث نارضایتی مردم شده است.

وی فروش و عرضه سیمان و یا هر کالای دیگری خارج از واحد صنفی را تخلف عنوان کرد و گفت: با اینگونه افراد بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی  خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=68964
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.