مسئول قضایی: باج‌خواهی انگیزه جنایت با یک کشته و یک مجروح در کرمان بود

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان، باج خواهی را انگیزه اصلی جنایت سه‌شنبه‌شب در یکی از روستاهای کاظم آباد کرمان اعلام و بیان کرد: در این حادثه یک نفر به دلیل شلیک گلوله از سوی مهاجمان کشته و یک نفر نیز مجروح شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، یعقوب احمدی در تشریح این خبر افزود: در این ماجرا دو فرد مهاجم با ورود غیرقانونی به اراضی تحت کاشت پسته در یکی از روستاهای کاظم آباد و تهدید نگهبان باغ، از او درخواست کرده اند که به بهانه شکستن پای خود، صاحب اصلی باغ را به محل بکشاند.

وی اظهارداشت: صاحب باغ بلافاصله پس از ورود به باغ از سوی مهاجمان مورد تهدید قرار گرفته و پسر وی – که در همان لحظه به صورت تلفنی با پدر خود در حال گفت و گو بوده- با اطلاع از ماجرا و به دلیل حضور نداشتن خود در منطقه، از عموی خود خواسته که به باغ مذکور برود و با مهاجمان برخورد کنند.
رییس شعبه هشتم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان بیان کرد: عموی این خانواده با همراهی چند تن از افراد بومی محل به باغ رفتند و حین پیاده شدن از خودرو از سوی مهاجمان مورد هدف گلوله قرار گرفته و کشته شده است.
احمدی گفت: مهاجمان دو نفر بوده اند که متاسفانه موفق به فرار شده اند و کار شناسایی و دستگیری آنان در دست انجام است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87051
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.