پایان گروگان‌گیری در جنوب استان

محمد فروغی در تشریح جزئیات گروگان‌گیری اخیر در بخش جازموریان گفت که صبح روز گذشته فردی ۶۰ ساله از مقابل باغ کشاورزی خود در شهرستان جیرفت توسط سه نفر آدم ربا به صورت مسلحانه ربوده شد.
وی اظهار داشت که بلافاصله پس از کسب گزارش آدم ربائی رسیدگی به این موضوع در دستور کار سیستم قضائی و پلیس قرار گرفت و تدابیر لازم برای شناسایی و دستگیری گروگانیگران اتخاذ شد.
فروغی اعلام کرد که طی یکسری اقدامات اطلاعاتی مشخص شد گروگانگیران قصد انتقال فرد ربوده شده به استان سیستان و بلوچستان را دارند.
رئیس دادگاه عمومی بخش جازموریان ادامه داد که در اقدام بعدی و پس از یکسری کارهای اطلاعاتی محل اختفای گروگانیگران در منطقه میاندران (روستای پنگ) از توابع بخش جازموریان مورد شناسایی ماموران پلیس قرار گرفت.
وی افزود: «در نهایت طی یک درگیری مسلحانه که با تعقیب و گریز یک ساعته همراه بود، فرد ربوده شده سالم آزاد شد و یکی از گروگان‌گیران که اهل جنوب استان بود دستگیر شده است».
فروغی با بیان اینکه در این عملیات یک دستگاه خودرری سورای پژو ۴۰۵ کشف و توقیف شده است، اعلام کرد که دستورات قضائی لازم برای دستگیری دو نفر دیگر از گروگانگیران که اهل سیستان و بلوچستان هستند صادر شده است.
وی با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی در جهت علت و انگیزه این گروگانگیری در حال بررسی است، افزود که پرونده جهت ادامه رسیدگی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت ارسال شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=13503
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.