۱۰۰ فقره سرقت سیم برق در زرند کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با دستگیری سه سارق و یک مالخر در شهرستان زرند، یک باند سرقت سیم های شبکه هوایی برق منهدم و ۱۰۰ فقره سرقت کشف شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، سردار  عبدالرضا ناظری روز دوشنبه در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: در پی وقوع سرقت های متعدد سیم های شبکه هوایی برق در سطح شهر زرند بررسی موضوع در دستور ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این رابطه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی شیوه و شگرد سارقان، سرنخ هایی از اعضای یک باند سرقت را به دست آوردند و بلافاصله ضمن هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و منسجم سه نفر از اعضای این باند را به همراه یک مالخر در مخفیگاهشان دستگیر و ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه وانت پیکان متعلق به آنان را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف یک تن سیم برق مسروقه از مخفیگاه متهمان بیان کرد: سارقان در روند تحقیقات پلیسی و پس از رویارویی با ادله موجود به ۱۰۰ فقره سرقت سیم های شبکه هوایی برق در سطح شهرستان های “زرند، راور، رفسنجان، سیرجان، بم و کرمان” اعتراف کردند که از سوی پلیس بازسازی صحنه ۵۰ فقره از این سرقت ها انجام و اموال مسروقه تحویل نماینده حقوقی شرکت برق شده است.

سردار ناظری در پایان خاطر نشان کرد: دستگیری همدستان و دیگر اعضای این باند در دستور کار پلیس قرار دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71188
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.