از ابتدای امسال؛


بیش از ۹۰۰ نفر در تصادفات استان کرمان جان خود را از دست دادند

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در تعطیلات نوروز سال گذشته ۷۰ نفر در تصادفات استان جان خود را از دست دادند و حدود ۴۰۰ نفر مصدوم شدند و از ابتدای امسال متأسفانه بیش از ۹۰۰ نفر از هم‌وطنان جان خود را بر اثر تصادف از دست دادند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از تسنیم، سردار ناصر فرشید صبح امروز در آیین آغاز رزمایش طرح ترافیکی نوروز پلیس که با حضور جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان و مدیران اورژانس، هلال‌احمر و راهداری استان کرمان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهدای عرصه نظم و امنیت، اظهار داشت: از زحمات و تلاش‌های صورت‌گرفته در اجرای مأموریت‌های پلیس تشکر می‌کنم.

او با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمود مسئله امنیت مسئله بسیار ارزشمندی است که همه ما و همه کشور در برابر آن مسئولیت داریم، گفت: یکی از غصه‌های مقام معظم رهبری تلفات حوادث ترافیکی است و همه باید تلاش کنیم که این دغدغه رهبر معظم انقلاب برطرف شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه همه ما که لباس مقدس پلیس را بر تن کردیم در ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به مردم هستیم، ادامه داد: کاهش تلفات حوادث ترافیکی را با جدیت پیگیری می‌کنیم و در این امر نیاز به همکاری رانندگان و خانواده‌ها داریم.

او با بیان اینکه تلفات ناشی از تصادفات آسیب زیادی به خانواده و جامعه می‌زند و همه باید در جهت کاهش این تلفات تلاش کنیم، افزود: تمام کلانتری‌ها و پاسگاه‌های مستقر در محور جاده‌های استان باید تلاش کنند تا حوادث ترافیکی کاهش پیدا کند.

فرشید با اشاره به اینکه در سال جاری برابر مناسبت‌های تعریف شده خدمت‌رسانی داشتیم که جدای از اقدامات همیشگی پلیس است، بیان کرد: پلیس در بیش از ۹۰ مناسبت تعریف شده اجرای مأموریت دارد.

فرمانده انتظامی استان در پایان افزود: از ابتدای امسال بیش از ۹۰۰ نفر جان خود را بر تصادف از دست دادند و کاهش تلفات حوادث ترافیکی را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116142
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.