فرماندار کرمان:


سازه ساختمان هلال احمر کرمان دچار مشکل شده است

فرماندار کرمان درباره احتمال ریزش و یا استفاده مجدد از ساختمان هلال احمر کرمان گفت: به دلیل آنکه این ساختمان دارای سازه سبک بوده و در این آتش سوزی نیز حرارات بالایی به سازه های این ساختمان وارد شده است، به نظر می رسد سازه دچار مشکل شده است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، فرماندار کرمان در گفت و گویی درباره جزییات حادثه آتش سوزی ساختمان ستادی جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: روز گذشته به دلیل انجام عملیات جوشکاری و اتصالی برق در حین جوشکاری بر روی پشت بام ساختمان ستادی جمعیت هلال احمر استان، این مجموعه دچار حریق شد که خوشبختانه هیچ کسی در این حادثه دچار آسیب نشد.

وی با بیان اینکه توضیحات بیشتر درباره این حادثه و میزان خسارات وارده پس از بررسی های نهایی اعلام خواهد شد، افزود: هیچ عاملی غیر از مجموعه خود هلال احمر در این محل حضور نداشتند و نیروهای آتش نشانی نیز بلافاصله بین ۳ تا ۴ دقیقه بعد از اولین تماس در محل حضور پیدا کردند و با ۶ دستگاه ماشین کار اطفای حریق این ساختمان انجام شد.

فرماندار کرمان درباره احتمال ریزش این ساختمان و یا استفاده مجدد از آن نیز گفت: به دلیل آنکه این ساختمان دارای سازه سبک بوده و در این آتش سوزی نیز حرارات بالایی به سازه های این ساختمان وارد شده است، به نظر می رسد سازه دچار مشکل شده است اما در نهایت متخصصین امر باید نظر نهایی را درباره کاربردی مجدد این مجموعه ارائه دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان این مطلب که تحت هیچ شرایطی تعطیل نیستیم، عنوان کرد: تا اطلاع ثانوی در ساختمان دیگر جمعیت هلال احمر استان واقع در جنوب شرق پارک مسافر مستقر هستیم.

ظهر دیروز وقوع یک حادثه آتش سوزی در ساختمان ستادی هلال احمر کرمان خبرساز شد و بنا به اطلاعات موجود، این حریق با تلاش ۴۰ آتش نشان مهار شده است.

طبق اعلام هلال احمر استان کرمان، خوشبختانه در این حادثه هیچ خسارت جانی برای نیروهای هلال احمر و آتش نشانی ایجاد نشده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=97520
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.