دادستان سیرجان:


عامل تیراندازی در سیرجان دستگیر شد

دادستان سیرجان از دستگیری عامل تیراندازی در یکی از خیابان‌های سیرجان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از مهر، محسن نیک ورز صبح چهارشنبه به خبرنگاران گفت: شب گذشته فردی اقدام به تیراندازی در خیابان کرد و باعث رعب و وحشت مردم شد.

وی ادامه داد: عامل تیراندازی ایذایی شب گذشته در خیابان ابوریحان با حضور به موقع پلیس و سرعت عمل در زمین گیر کردن متهم، دستگیر شد.

دادستان سیرجان افزود: متهم که جوانی ۲۵ ساله است پس از درگیری با اعضای خانواده با اسلحه شکاری دارای مجوز متعلق به خودش به خیابان آمده بود و با عربده کشی اقدام به تیر اندازی ایذایی کرد.

وی گفت: با حضور به موقع پلیس متهم با استفاده از شگردهای پلیسی غافلگیر و در حالی که قصد فرار با خودرو را داشت، دستگیر شد.

نیک ورز بیان کرد: از متهم سلاح شکاری و تعداد زیادی فشنگ کشف شد. متهم در حال حاضر تحت قرار بازداشت موقت در بازداشت به سر می‌برد.

وی اظهار داشت: دقت و بررسی بیشتر در خصوص متقاضی مجوز سلاح شکاری از ضروریات است که متولیان امر باید در این خصوص توجه لازم را داشته باشند.

دادستان سیرجان گفت: قطعاً در این قبیل موارد که دارنده سلاح دارای مجوز اقدام به ارتکاب رفتار مجرمانه با سلاح در اختیار خود می‌کند درخواست ابطال مجوز حمل و نگهداری سلاح داده می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78555
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.