عوامل تیراندازی در رودبار جنوب کرمان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی رودبارجنوب از شناسایی و دستگیری عوامل تیراندازی در این شهرستان در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ ناصر کوهستانی با اشاره به وقوع یک فقره تیراندازی با اسلحه شکاری غیرمجاز در یک مراسم عروسی در رودبارجنوب افزود: مراتب با توجه به حساسیت موضوع، بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات گسترده و کار اطلاعاتی، هویت ۲ عامل اصلی تیراندازی‌ را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و یک قبضه اسلحه دست ساز از آنان کشف کردند.

کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در انار

جانشین فرمانده انتظامی انار نیز از دستگیری ۲ سارق و کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا اسلامی افزود: در پی اعلام گزارش مردمی به پاسگاه انتظامی بیاض مبنی بر تردد ۲ دستگاه موتورسیکلت مشکوک در محور انار- رفسنجان در محدوده روستای بیاض، بلافاصله ماموران پلیس به این محور اعزام شدند و با مشاهده موتورسیکلت ها، دستور توقف آنها را صادر کردند.

وی افزود: راکبان به دستور ماموران توجهی نکرده و با رانندگی خطرناک به مسیرهای فرعی تغییر مسیر داده و پس از طی مسافتی با تعقیب و مراقبت اصولی پلیس، موتورسیکلت ها توقیف و راکبان آنها دستگیر شدند.

این مقام پلیس تصریح کرد: در بررسی های بعدی پلیس مشخص شد: این ۲ موتورسیکلت از استان یزد به سرقت رفته اند که ضمن معرفی متهمان به مرجع قضایی، مراحل شناسایی مالباختگان و تحویل اموال به آنان در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی انار در پایان ضمن تشکر از همکاری خوب مردم برای کشف این اموال سرقتی، از نقش تعیین کننده شهروندان در تولید امنیت گفت و تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده هر مورد مشکوک، بلافاصه مراتب را از طریق سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ یا مراجعه حضوری به نزدیکترین پاسگاه پلیس اطلاع دهند.



لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88210
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.