آغاز ثبت سفارش اینترنتی نوشت افزار ایرانی/ تحویل بسته‌ها تا اول مهر

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از فراهم شدن امکان ثبت سفارش محصولات نوشت افزار ایرانی خبرداد گفت: هموطنان می‌توانند از هرکجای کشور، ثبت سفارش انجام دهند. تا ۲۵ شهریور مهلت برای ثبت نام تعیین شده است و حوزه بازرگانی کانون این سفارشات را تا اول مهرماه به دست مخاطبان می رساند.

به گزارش ایسنا، حامد علامتی در نشستی خبری که با موضوع توزیع نوشت افزار ایرانی-اسلامی و بازدید از فرایند توزیع استانی نوشت افزار در انبار بازرگانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار است یکی از بازوهای قرارگاه عدالت آموزشی و نصیب آموزشی برابر در تحقق عدالت آموزشی باشد گفت: امروز سیاست ما در حوزه نوشت افزار ایرانی و اسلامی حمایت تمام قد از تولیدکنندگانی است که شبانه روزی در عرصه‌های مختلف این حوزه تلاش می‌کنند.

وی افزود: اولین نمایشگاه ایران نوشت با حضور دو سه تولیدکننده برگزار شده بود و امسال در هشتمین دوره با حضور بیش از ۱۰۰۰ تولیدکننده و ۶۰ غرفه برپا شده و در حال برگزاری است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به اینکه حمایت ما از تولیدکنندگان مشخص است و نمونه آن را در میزبانی از برگزاری نمایشگاه می‌توان شاهد بود گفت: ما بیش از هزار کانون در سطح کشور داریم و می‌توانیم با تولیدکنندگان در قالب برگزاری نمایشگاه‌های دائمی مشارکت داشته باشیم. ما دست تولیدکنندگان، گروه‌های مردمی و جهادی و شرکت‌های دانش بنیان را می‌فشاریم و از تولید گرفته تا توزیع از آنها حمایت می‌کنیم که البته شرایطی دارد، حتما برخورداری از کیفیت خوب و محتوای ایرانی اسلامی و استفاده از کاراکترها و مفاخر ایرانی در محصولات از این جمله است.

وی با اشاره به اینکه اعضای مجمع نوشت افزار ایرانی-اسلامی سال گذشته دیداری با رهبری داشتند و مرقومه‌ای دریافت کردند که فرمایشات ایشان برای ما لازم الاجراست اظهار کرد: حمایت خوب از تولیدکنندگان از سوی ما انجام می‌شود و اگر تولیدکننده نیز کیفیت خوبی در تولید محصولات داشته باشد می‌توانیم سهم خوبی از بازار داشته باشیم. امروز این سهم ۱۵ درصد از بازار نوشت افزار است.

علامتی جزئیات اجرای طرح ملی عرضه مستقیم نوشت افزار ایرانی را تشریح و از فراهم شدن امکان ثبت سفارش محصولات نوشت افزار ایرانی در سایت دیجی کانون از طریق نشانی digikanoon.ir خبرداد گفت: هموطنان می‌توانند از هرکجای کشور، ثبت سفارش انجام دهند. تا ۲۵ شهریور مهلت برای ثبت نام تعیین شده است و حوزه بازرگانی کانون این سفارشات را تا اول مهرماه به دست مخاطبان می رساند.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم محصولاتی که بعد از ۲۵ ام ثبت می‌شود را تا نیمه مهر به دستشان برسانیم. ۳۰ قلم کالا در سه بسته آماده شده که دو بسته مربوط به ابتدایی و یک بسته مربوط به دوره متوسطه است و تا ۵۰۰ هزار بسته آماده تحویل داریم.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه سامانه تقریبا شش ماه است که راه اندازی شده، اشکالاتش درآمده و از چند روز گذشته دارد عملیاتی می‌شود گفت: کار ثبت سفارش را رسما از دیروز شروع کردیم و در همین زمان میزان ثبت سفارش خوبی انجام شده و قرار است سامانه دائمی باشد که در فواصل زمانی معین فعال و ثبت سفارش انجام می‌شود و بسته به دست مخاطبان خواهد رسید.

علامتی درباره قیمت های مشخص شده برای بسته ها گفت: به دنبال سود نیستیم. ما واسطی برای رساندن محصول به دست مصرف کننده هستیم و نگاه فرهنگی داریم.

وی با اشاره به اینکه از دیروز پویشی تحت عنوان “همه حاضر” با کمک چند نهاد از جمله ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان و… به راه افتاده است گفت: تقریبا یک میلیون بسته نوشت افزار ایرانی برای دانش آموزان کم برخوردار در سراسر کشور ارسال می‌شود و تا قبل از شروع سال تحصیلی به دست دانش آموزان نیازمند خواهد رسید. در قالب این طرح، یک درگاه حمایتی از امروز در سایت دیجی کانون فعال می‌شود و مردم در کنار خرید بسته برای فرزندان خود می‌توانند بسته اهدایی سفارش دهند تا به دست دانش آموز نیازمند برسانیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96312
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.