فردا آغاز می‌شود


افتتاحیه سی و سومین جشنواره تئاتر استان در گلزار شهدای کرمان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از اغاز به کار سی و سومین جشنواره تئاتر استان خبر داد و گفت که مراسم گشایش این جشنواره فردا سه شنبه نهم آذر ماه در گلزار شهدای کرمان و از کنار مزار سردار دلها ، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی آغاز خواهد شد .

به گزارش کرمان نو، محمد رضا علیزاده افزود : در این جشنواره هشت اثر از شهرستانهای ؛کرمان، زرند، سیرجان، رفسنجان و شهربابک به مدت سه روز و به صورت غیر متمرکز رقابت خواهند کرد.
وی ادامه داد : سی و سومین جشنواره تئاتر استان کرمان با شعار «تئاتر ؛ داستان همیشه جاری » به توصیه مقامات بهداشتی استان کرمان به منظور جلوگیری از همه گیری بیماری کرونا ؛ امسال نیز همچون دو سال گذشته به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در پایان ضمن قدردانی از همکاری ، همراهی و تلاش ستاد برگزاری جشنواره، انجمن هنرهای نمایشی استان کرمان، و شرکت صنعتی معدنی گل گهر تصریح کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور هنرمندان گروه های شرکت کننده، مدیران اجرایی استان و جمعی از هنرمندان و اهالی نمایش ، جمعه دوازدهم آذرماه به میزبانی شهرستان سیرجان برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80652
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.