افتتاح نمایشگاه سراسری صنایع دستی در کرمان

نمایشگاه سراسری صنایع دستی ایران عصر سه شنبه، با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و سرمایه گذاری استانداری کرمان، مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان و جمعی از مسوولان و فعالان صنایع دستی در محل مجتمع نمایشگاهی بین المللی جنوب شرق افتتاح شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در حاشیه آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ایران در ۱۵۰ غرفه و با حضور ۳۱ استان کشور برپا شده است.

محمد وفایی افزود: این نمایشگاه از دهم تا شانزدهم اسفند و از ساعت ۱۴ الی ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان است.

وی تاکید کرد:‌ برگزاری نمایشگاه صنایع دستی فرصت بسیاری خوبی برای خانواده هاست تا فرزندانشان را با رشته های صنایع دستی و مشاغل خانگی آشنا کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: افراد با حضور در نمایشگاه از حضور کارشناسان بانک و حوزه صنایع دستی برای مشاوره در جهت آموزش و راه اندازی کارگاه استفاده کنند.

او با بیان اینکه استان کرمان در حوزه تولید و صادرات صنایع دستی جزو سه استان برتر کشور است گفت: ثبت جهانی گلیم شیرکی پیج سیرجان در دست اقدام است و درصدد هستیم شهر کرمان به عنوان شهر جهانی پته به ثبت برسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=10450
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.