افتتاح نمایشگاه کتاب کرمان / حضور ۴۹۶ ناشر و یک‌هزار و ۱۳۰ عنوان کتاب

آئین افتتاح هجدمین نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران ایران صبح امروز، شنبه ۷ دی ماه با حضور مدیر کل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی جنوب‌شرق کشور در کرمان افتتاح شد.

این دوره از نمایشگاه کتاب کرمان، از امروز تا ۱۳ دی‌ماه همه روزه از ۹:۳۰ صبح تا ۲۰ آماده بازدید علاقه‌مندان است.

در این دوره، امکان توزیع ۶۵۰ میلیون تومان بن‌کارت در نمایشگاه فراهم شده است. علاقه‌مندان با مراجعه به محل برگزاری می‌توانند از بن‌کارت‌های خرید کتاب این نمایشگاه با ۲۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

حضور ۴۹۶ ناشر داخلی و خارجی در نمایشگاه کتاب کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در حاشیه آئین افتتاح این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه در چند سال گذشته هر ساله این نمایشگاه برگزار شده است، تصریح کرده: امسال شاهد حضور ۴۹۶ ناشر داخلی و خارجی در نمایشگاه کتاب کرمان هستیم که رشد خوبی داشته است.

محمدرضا علیزاده با بیان اینکه با بیان اینکه ۱۴ غرفه از ۹ ناشر با کتاب‌هایی از ۸۶ کشور در بخش بین‌الملل این نمایشگاه شرکت دارند عنوان کرد: هزار و ۱۳۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب کرمان عرضه و به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با اتوبوس‌رانی هم هماهنگی‌های لازم انجام شده است گفت: از میدان آزادی شهر کرمان هر نیم‌ساعت سرویس ایاب‌وذهاب برای نمایشگاه کتاب در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=39256
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.