برگزاری اولین جشنواره تخم مرغ‌های رنگی در رفسنجان

شهردار رفسنجان گفت: اولین جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی رفسنجان با مشارکت معاونت هنری و اداره سیما و منظر شهرداری برگزار می‌شود.

شهردار رفسنجان گفت: اولین جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی رفسنجان با مشارکت معاونت هنری و اداره سیما و منظر شهرداری برگزار می‌شود.
به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجید کهنوجی صبح امروز ۲۷ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: نخستین جشنواره تخم مرغ‌های رنگی در رفسنجان در آستانه نوروز با هدف ایجاد شور و نشاط و آماده کردن فضای شهری برای سال جدید برگزار می‌شود.

او هدف از برگزاری این جشنواره را استفاده از ظرفیت‌های هنری رفسنجان عنوان کرد و می گوید: با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود می‌توان به بهبود فضا‌های شهری امیدوار بود و به نتایج ثمربخش با مشارکت هنرمندان در زیباسازی شهر دست یافت.

به گفته شهردار رفسنجان جشنواره تخم مرغ‌های رنگی نوروزی در یکی از پارک‌ها اجرا و المان‌ها در مناطق مختلف شهر رفسنجان نصب می‌شود.

او می گوید: حضور تمامی داوطلبان و هنرمندان رشته‌های تجسمی (نقاشی، گرافیک، تصویرسازی، مجسمه سازی و غیره) در اولین جشنواره تخم مرغ‌های رنگی نوروزی ۱۴۰۱ مانعی ندارد.

کهنوجی گفت: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام در این جشنواره با مراجعه به سامانه نظام جامع پیشنهادات به نشانی snp.rafsanjan.ir (بخش فراخوان) نسبت به درج مشخصات و ارسال آثار اقدام کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85202
2 نظرات
  1. پوران کوهستانی می گوید

    خیلی خوبه …

  2. پوران کوهستانی می گوید

    این جشنواره با حضور دانشجوهای رشته گرافیک و نقاشی میتونه بسیا تخصصی و با کارآیی بالا اجرا بشه .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.