بیش از ۱۴۰ برنامه فرهنگی طی دهه فجر در کرمان اجرا می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از اجرای بیش ۱۴۰ برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی از سوی این اداره کل، نهادها و دستگاه های عضو کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر در این استان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، محمدرضا علیزاده روز دوشنبه در نشست ستاد برگزاری برنامه های دهه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر افزود: ۱۴۰ برنامه شاخص در حوزه های مختلف از سوی این اداره کل و ادارت عضو کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر و با حضور و همراهی هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه این استان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در این ایام اجرای برنامه‌های متعددی پیش‌بینی شده است، ادامه داد: در شهرستان های شمالی و شرقی کرمان نیز با محوریت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه های متنوع و متعددی طراحی و در نظر گرفته شده به طوری که بر اساس گزارش های ارسالی در ۱۴ شهرستان این استان نزدیک به ۱۰۰ برنامه برای اجرا در ایام دهه فجر اجرا می شود.

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان کرمان با اشاره به برنامه های ادارات و نهادهای عضو این کمیته تصریح کرد: از سوی دستگاه های عضو کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر نیز برنامه شاخص و همسو با شرح وظایف و مسئولیت های دستگاه ها در نظر گرفته شده که در دهه فجر امسال اجرایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: تمام این برنامه ها به تناسب شرایط و محدودیت های ناشی از کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی تدارک دیده شده و اجرا خواهد شد.

علیزاده تاکید کرد: انقلاب اسلامی آثار فرهنگی فراوانی بر جای گذاشته که در داخل و خارج از مرزهای کشور می توان اثرات آن را مشاهده کرد.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم ارزش های والای این انقلاب را که ثمره مجاهدت های حضرت امام خمینی (ره) رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری و حاصل خون شهدای گرانقدر ایران اسلامی است را بیش از پیش گسترش دهیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84417
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.