ثبت‌نام ۷۵۰۰ کرمانی در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم

حجت‌الاسلام مختار یعقوبی رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمان اظهارداشت: دومین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، نهم اسفند ماه امسال توسط اداره کل اوقاف با مشارکت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی وآموزش و پرورش در کرمان می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، وی از نام نویسی بیش از ۷۵۰۰ نفر شرکت کننده در سامانه آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۸ هزار نفر در این آزمون شرکت کنند.

حجت الاسلام یعقوبی شهرستان‌های کرمان و رفسنجان را فعال‌ترین شهرستان‌های استان درثبت نام این آزمون عنوان کرد و افزود: در بحث اطلاع رسانی آزمون تعداد ۱۰۰۰ پوستر، ۳۰ بنر و ۴ بیلبورد در سطح استان و ادارات اوقاف شهرستان‌ها توزیع شده است.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف کرمان ارسال پیامک، پخش تیزر و زیرنویس از شبکه استانی صدا و سیما را از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه تبلیغات اطلاع رسانی این آزمون ذکر کرد و ادامه داد: جلسات خوبی نیز با ادارات آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارشناسان قرآنی اوقاف، ارشاد و آموزش و پرورش با هدف هماهنگی برنامه‌های مورد نیاز به منظور برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم برگزار شده است.

وی همکاری نهاد‌های استان را بسیار خوبی ارزیابی کرد و بیان داشت: امیدواریم بتوانیم آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم را درخور شأن استان و کشور برگزار کنیم.

حجت الاسلام یعقوبی درخصوص جزئیات طرح ملی قرآنی بشارت ۱۴۵۲ گفت: این طرح شامل حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم می‌باشد و جهت شرکت د. ر. این طرح هیچ گونه محدودیت سنی وجود ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند با مر اجعه به سایت بشارت به آدرس اینترنتی http://qurantv.ir/besharat ثبت‌نام و با نصب اپلیکشن مربوطه روی گوشی‌های خود این برنامه را دنبال کنند.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه آزمون پایانی این طرح همزمان با آزمون مفاهم قرآن کریم سازمان اوقاف برگزار می‌شود، تصریح کرد: بیش از ۳۵ هزار جایزه نفیس به ارزش ۳۰ میلیارد ریال شامل، کمک هزینه خرید ۱۰ خودروی ملی، کمک هزینه سفر زیارتی، جوایز نقدی و جوایز فرهنگی به برندگان در این طرح قرآنی اهداء خواهد شد

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=24665
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.