مرحله دوم دوره‌های آموزش رایگان هنر در جنوب کرمان به مرحله اجرا درآمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از اجرای مرحله دوم برگزاری دوره‌های آموزش رایگان هنر در جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، بهرام مسلمی مهنی افزود: این مرحله از اجرای طرح آموزش رایگان هنر در رشته های مختلفی همچون سفالگری، بازیگری تئاتر، طراحی مد و لباس، عکاسی دیجیتال و مربیگری نقاشی کودک برگزار می‌شود.
وی یکی از سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برقراری عدالت آموزشی در ارائه آموزش های فرهنگی و هنری دانست و تصریح کرد: بر همین اساس طرح آموزش رایگان هنر برای مناطق مرزی و محروم و کمتر توسعه یافته پایه ریزی شده است.
مسلمی مهنی یکی از اهداف این طرح را تحقق شعار تحول و عدالت محوری در دولت سیزدهم دانست و گفت: همچنین صیانت از هنرهای ملی، بومی، محلی و برخورداری مناطق مرزی محروم و کمتر توسعه یافته از آموزش های برابر و یکسان از دیگر اهداف این مهم است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: در اولین مرحله، طرح آموزش رایگان هنر با هدف کمک به رونق کسب و کارهای هنری و کشف استعدادهای هنری، در رشته های مختلف هنری برگزار شد.
وی با یادآوری این مطلب که تاکنون طرح آموزش رایگان هنر در ۲ بخش اجرا شده است، بیان کرد: بخشی شامل آموزش رشته های مختلف هنری و بخش دیگر نیز کمک به راه اندازی موسسات فرهنگی، هنری، کانون های فرهنگی هنری مساجد، آموزشگاه های هنری و هنرستان های هنرهای زیبا در مناطق محروم و مرزی بوده است.
مسلمی مهنی عنوان کرد: در برگزاری طرح آموزش رایگان هنر از ظرفیت اساتید برجسته جنوب کرمان استفاده شده است.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89133
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.