کسب رتبه سوم تولید خبر کشور توسط کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا استان کرمان

مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) استان کرمان از کسب رتبه سوم تولید خبر این کانون در دهه کرامت خبر داد.

حامد شجاعی با بیان اینکه رسانه‌ها بیشترین نقش را در ترویج فرهنگ رضوی بر عهده دارند اظهار داشت: رسانه‌ها یکی از کارآمدترین ابزار برای انتقال فرهنگ و سمت و سودهی به افکار عمومی هستند لذا بیشترین نقش را در ترویج فرهنگ رضوی می‌توانند ایفا کنند.

وی با اشاره به کسب رتبه سوم تولید خبر کشور در دهه کرامت توسط خادمیاران رسانه‌ای امام رضا علیه‌السلام گفت: به منظور پوشش رسانه‌ای مناسب اخبار و فعالیت‌های خادمیاران رضوی و کاروان زیر سایه خورشید قرارگاه رسانه‌ای (سفیران رضوی) در دهه کرامت ایجاد شد برنامه‌های حضور کاروان خدام رضوی در استان را از طریق خبرگزاری‌ها و صداوسیما پوشش داده شد.

او اضافه کرد: استان کرمان با تولید و انتشار ۷۰ خبر و ۴ گزارش از مجموع ۵۴۸ خبر در سایت آستان نیوز بعداز استان تهران و اصفهان جایگاه سوم تولید خبر را کسب کرد.

وی از برگزاری میزگرد تخصصی رضوی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ رضوی در جامعه خبر داد و گفت: در این راستا با مشارکت سازمان بسیج رسانه و پایگاه خبری آرمان کرمان با حضور اساتیدحوزه و دانشگاه بیش از ۲۴۰ دقیقه برنامه گفتگو محور به صورت وبینار اجرا شده است.

شجاعی گفت: در دهه کرامت منبر مجازی با هدف نشر کرامات حضرت رضا علیه‌السلام به مدت ۶۰ دقیقه از طریق اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی اجرا شد.

او با تقدیراز حضور و مشارکت خبرنگاران و عکاسان استان کرمان در برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت بیش از ۵ هزار شات عکس در برنامه‌های کرسی تلاوت رضوی، شب شعر ملکوت هشتم و افتتاح خانه فرهنگ رضوی و کاروان‌های زیرسایه خورشید گرفته شده است.

شجاعی از تولید (بهشت اجابت) توسط خادمیاران رسانه‌ای استان کرمان به سفارش دبیرخانه امور رسانه آستان قدس خبر داد و گفت: این نماهنگ در روز ولادت حضرت رضا علیه‌السلام از شبکه‌های جام جم، خراسان رضوی و استان کرمان و فضای مجازی مرتبط با آستان قدس رضوی پخش گردید.

مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا استان کرمان گفت: یکصد عکس نوشته و ۲۰ استوری موشن و ۲۰ نماهنگ به مدت ۲۰دقیقه توسط خادمیاران کارگروه عکس و گرافیک تولید و بازنشر داده شد.

وی از ضبط بیش از ۷۰۰ دقیقه برنامه دهه کرامت، تهیه و بازپخش ۲۰ دقیقه خبر و گزارش توسط واحد خبر و باشگاه خبرنگاران جوان از صداوسیمای استان کرمان خبر داد و گفت: انتشار تولیدات امام رضایی کانون خادمان رسانه‌ای استان کرمان در دهه کرامت از طریق فضای مجازی بیش از ۳۸۰۰ عدد انتشار بوده است.

شجاعی از جذب و ساماندهی اصحاب رسانه استان کرمان در قالب یاوران رضوی خبر داد و گفت: کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا با هدف توسعه فعالیت‌ها و تولید محتوای امام رضایی به منظور ترویج فرهنگ رضوی در جامعه از اصحاب رسانه اعم از خبرنگار، روزنامه نگار، نویسنده ، تصویربردار، صدابردار، تدوین‌گر که تمایل به خدمت داشته باشند استقبال می‌کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73166
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.