اختصاص سهمیه مناسب قیر رایگان برای شهرستان‌های رفسنجان و انار

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس درخصوص سهمیه قیر رایگان گفت: این موضوع در سازمان برنامه و بودجه در حال انجام است و به محض نهایی شدن، با توجه به پیگیری ها و درخواست ما، سهمیه خوبی برای شهرستان های رفسنجان و انار اختصاص می یابد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، حجت الاسلام”حسین جلالی” امروز ۲۰ مهرماه با اشاره دیدار با رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با هدف حل مشکلات مربوط به بنیاد مسکن شهرستان های رفسنجان و انار، اظهار کرد: مشکل آن دسته از اراضی که مسکونی است و جزو اراضی ملی قرار گرفته قابل حل است و طی صحبت هایی که انجام شد، قرار شد حدود ۲۵ درصد مبلغ زمین را دریافت کنند و سند به نام شخص ثبت شود.

وی از حذف مراجعه حضوری برای استعلام، درخواست زمین، وام، سند و … خبر داد و گفت: کلیه این کارها از طریق پست بانک انجام خواهد شد و قرار نیست مردم از مناطق دور مانند نوق، کشکوئیه، جوادیه، رضوان و … به بنیاد مسکن مراجعه کنند.

جلالی در همین رابطه افزود: با حذف مراجعه حضوری، سرعت و دقت در انجام کارها افزایش پیدا می کند و خطرات مسیر که مردم مجبور به تحمل آن بودند، حذف می شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس بیان کرد: مدت زمان مباحث کارشناسی هم که قبلا ۴۵ روزه بود به ۲۵ روز کاهش پیدا کرده و با توجه به اینکه از کارشناسان بیشتری قرار است استفاده شود، این مدت به ۱۰ روز تقلیل خواهد یافت.

وی درخصوص سهمیه قیر رایگان هم گفت: این موضوع در سازمان برنامه و بودجه در حال انجام است و به محض نهایی شدن، با توجه به پیگیری ها و درخواست ما، سهمیه خوبی برای شهرستان های رفسنجان و انار اختصاص می یابد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78116
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.