استاندار کرمان خطاب به مدیران:


بازار را رها نکنید، از امکانات به نفع کنترل بازار بهره بگیرید

استاندار کرمان خطاب به مدیران اظهار کرد: از امکانات به نفع کنترل بازار بهره بگیرید و اگر منافع فردی را کنار بگذاریم حتما در اجرای کارها موفق خواهیم بود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “علی زینی وند” صبح امروز ۹ آبان ماه در دومین جلسه کمیسیون هماهنگی تعزیرات استان کرمان گفت: اختلاف بین جهادکشاورزی و صمت سال هاست که برطرف نشده لذا پیشنهاد ما این است که ستاد ملی تنظیم بازار به ریاست معاون اول رئیس جمهور تشکیل شود.

وی بر لزوم تشکیل منظم ستاد تنظیم بازار استان کرمان تاکید کرد و افزود: مدیران دستگاه های مربوطه باید در ستاد تنظیم بازار شرکت کنند.

استاندار کرمان بر لزوم وجود مرجع هماهنگ کننده در اقدامات چنددستگاهی تاکید کرد و ادامه داد: نظارت ها و برخوردها در تنظیم بازار باید به محوریت تعزیرات حکومتی رخ دهد.

وی بیان کرد: از اموال و کالاهای کشفی برای اثرگذاری و استفاده موثر در حوزه های دیگر استفاده کنید.

زینی وند خطاب به مدیران ادامه داد: از امکانات به نفع کنترل بازار بهره بگیرید و اگر منافع فردی را کنار بگذاریم حتما در اجرای کارها موفق خواهیم بود.

وی با تاکید برآنکه بازار نباید رها شود، تصریح کرد: در شهرهایی که اداره تعزیرات نداریم، فرمانداران تیم ترکیبی تشکیل دهند و بازار مناطق را تنظیم کنید.

استاندار کرمان عنوان کرد: باید راهکارهای ابتکاری برای تنطیم بازار استان به کار ببریم زیرا مداخله عالمانه در همه زمینه ها جواب می دهد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=79114
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.