وزیر صمت در ابتدای ورود به جنوب کرمان وعده داد


حمایت از سرمایه‌گذاری در کهنوج در دستور کار وزارت صمت است

وزیر صنعت معدن و تجارت در بازدید از مجموعه تیتانیوم کهنوج: تا اخر امسال پروژه‌های سرمایه‌گذاری با رویکرد ایجاد اشتغال مناسب طراحی و در اولویت قرار می‌دهیم

فاطمی‌امین در ابتدای ورود به جنوب کرمان از مجموعه تیتانیوم کهنوج بازدید کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر یک روزه به استان کرمان در بازدید از مجموعه تیتانیوم کهنوج گفت: واحد فراوری تیتانیوم که سالهای گذشته در این شهرستان مطرح بوده، در طی یک سال گذشته به بخش خصوصی واگذار شد که در این مدت پیشرفت بهتری داشت است.
سید رضا فاطمی امین در حاشیه این سفر به خبرنگار «کرمان نو »گفت: تیتانیوم کهنوج از پیشرفت ۴۰درصدی برخوردار است، اگر این پیشرفت را به ۶۰ درصد برساند وزارت صمت با رویکرد حمایت در تامین مالی این مجموعه کمک خواهد کرد.
وزیر صمت با بیان اینکه پیش‌بینی پیشرفت از نگاه شرکت سازنده و سرمایه گذار بهمن سال آینده است، ابراز امیدواری کرد که روند پیشرفت سرعت بگیرد و حداکثر تا پاییز سال آینده این مجموعه به پایان برسد.
فاطمی‌امین در رابطه با ظرفیت‌های معدنی شهرستان کهنوج اظهار داشت: وزارت صنعت معدن و تجارت برای همه شهرستان‌ها از جمله کهنوج طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت در دستور کار دارد، که تمامی فرصت‌ها و ظرفیت‌های شهرستان در این طرح مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وزیر صمت افزود: طرح آمایش با هدف تامین اشتغال شهرستان پیش می‌رود .
فاطمی‌امین شهرستان کهنوج را دارای ظرفیت معادن زیادی عنوان کرد و افزود: در وزارت صمت قول می‌دهیم که تا آخر امسال پروژه‌های سرمایه‌گذاری با رویکرد ایجاد اشتغال مناسب طراحی و در اولویت قرار دهیم و به میزان قابل توجهی پروژه سرمایه‌گذاری در کهنوج تعریف کنیم.
لازم به توضیح است مجری طرح تیتانیوم کهنوج مجتمع صنعتی ذوب‌آهن پاسارگارد با میزان سرمایه‌گذاری ۲۴ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۲۶۰ نفری است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83452
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.