دستگاه‌های اجرایی استان کرمان ۱۶۰۰ میلیارد تومان ‌بدهی دارند

سرپرست اداره کل امور اقتصادی استان کرمان گفت: هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان مجموع بدهی دستگاه‌های اجرایی استان کرمان بوده که پیگیری‌های برای تهاتر این بدهی در حال انجام است.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، حمید شهسواری ظهر امروز در جلسه ذی حسابان استان کرمان با محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همه مدیران استان اشرافیت لازم در مباحث مالی نداشته و ذی حسابان استان کار سختی دارند.

وی با عنوان اینکه هزار و ۳۲۱ ملک جدید مازاد در استان کرمان متعلق به دستگاه‌های اداری شناسایی و در سامانه ثبت شده گفت: تا کنون ۱۲۴ پرونده جهت اخذ مجوز فروش ارسال شده است.

سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان با عنوان اینکه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان مجموع بدهی دستگاه‌های اجرایی در استان کرمان است افزود: پیگیری‌های لازم برای تهاتر این بدهی با پیمانکاران در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه ۵ طرح سرمایه‌گذاری خارجی با اعتبار ۲۵۳ میلیون دلار در هشت ماهه ابتدای سال جاری جذب شده است گفت: ۱۵۳ فرصت سرمایه‌گذاری از دستگاه‌های اجرایی استان جمع‌آوری شده که با به‌روز رسانی در اختیار سرمایه‌گذاران گذاشته می‌شود.

شهسواری با بیان اینکه قوانین و مقررات مزاحم پیش روی سرمایه‌گذاری و فضای کسب و کار استان نیز احصا و برای رفع این قوانین مکتوب ارسال شده است افزود: در هشت ماهه امسال بیش از ۲۹ هزار میلیون ریال مازاد درآمدهای عمومی استان بوده است.
وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ تمام شهرستان‌های استان کرمان به سامانه پنجره واحد الکترونیکی استان کرمان متصل شدند بیان کرد: زمینه استعلامات بین دستگاهی به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81706
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.