فرمانداران کمبود روغن موتور را پیگیری کنند

رییس سازمان صمت استان کرمان گفت:در خصوص کمبود روغن موتور قرار شد فرمانداران پیگیری کنند تا مشکل حل شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، جلسات منظم قرار گاه نظارت استان هر روز ساعت ۷ تا ۸ صبح در استانداری کرمان تشکیل می شود و دبیر خانه‌های مختلف آن از جمله اقدام مشترک، تنظیم بازار و دبیر خانه آرد و نان در آن شرکت می کنند و گزارش‌هایی ارائه می دهند تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

محرابی سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در این جلسه گفت: از این پس بلافاصله بعد از اتمام جلسه مصوبات باید ابلاغ شود تا فوری تصمیمات گرفته شده اجرایی شود. شهرستان‌هایی که دیروز گزارش بازدید از واحد‌های صنفی را ارسال نکردند باید فورا اقدام کنند تا به تهران ارسال شود.

او می گوید: فرمانداران در ارسال گزارش‌های بازدیدی روزانه دقت کنند که گزارش‌ها به روز و دقیق باشند تا سوء استفاده‌ای صورت نگیرد .

به گفته محرابی درباره نرخ گذاری کالا‌ها امروز دستور العمل لازم به تمام فرمانداری‌ها ارسال می شود تا کالا‌ها با قیمت منصفانه ارائه شود.

او می گوید: فرمانداران حتما جلسه مشترک با صنعت و معدن و جهاد کشاوزی شهرستان برگزار کنند تا اوضاع سامان یابد در مورد صف‌های نانوایی نیز هر جا صف غیر متعارف تشکیل می شود فرمانداران سریعا علت ایجاد این صف را پیگیری و راه حل پیشنهادی را گزارش دهند.

محرابی گفت:سازما‌ن صمت درباره کمبود روغن موتور راه حل‌های پیشنهادی را تا هفته آینده ارائه دهند.

به گفته او شرکت‌های پخش اقلام نیز موظف هستند در مناطق زیر پوشش خود پخش کالا را انجام دهند در صورت اجرا نشدن گزارش آن‌ها به استانداری رد شود.

حسینی نژاد رییس سازمان صمت استان کرمان گفت: امروز مهمترین تصمیم برای نظارت بر بازار این بود که با کمک فرمانداران لیست یک سری از اتحادیه‌هایی که از اصلاح نظام یارانه‌ها غیر مستقیم تاثیر می پذیرند ارائه شود تا نهایتا هفته آینده در استان برای تعیین قیمت نهایی تصمیم گیری شود که کمیته‌های نظارت نیز بتوانند بهتر عمل کنند و مردم هم از بلا تکلیفی در خصوص قیمت‌ها در بیایند.

او می گوید: امروز شش اتحادیه از جمله مرغ، ماهی و قصاب، قنادی،رستوران ها،نان‌های حجیم، فالوده و بستنی برایشان تصمیم گیری شد که آنالیز قیمت‌ها را هر چه سریعتر ارائه دهند.

حسینی نژاد گفت:در خصوص کمبود روغن موتور نیز قرار شد فرمانداران پیگیری کنند تا مشکل حل شود.



لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88910
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.