لغو نمایشگاه عرضه محصولات غذایی به دلیل کرونا

نمایشگاه محصولات کشاورزی و صنایع دستی که قرار بود در کرمان برپا شود، به دلیل پیشگیری از بروز ابتلا به ویروس کرونا کنسل شد.

مدیر عامل مجموعه فرهنگی ـ پژوهشی و نیکوکاری صبا گفت: نمایشگاه نوروزی صبا وابسته به خیریه صبا با مجوز استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت لغو شد.

ابوطالب انصاری مقدم افزود: این‌نمایشگاه قرار بود برای حمایت از تولیدات خانگی و جلوگیری از مشاغل کاذب و به منظور دسترسی آسان تر شهروندان به محصولات غذایی و صنایع دستی برگزار شود.

او اضافه کرد: این‌نمایشگاه قرار بود در قالب ۱۰۰ غرفه ، در محل سه راه هوانیروز کرمان، جنب تزئینات ترنج برپا شود به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس کرونا کنسل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او افزود: این‌ نمایشگاه مقرر شده بود تا دهم اسفند جاری در دو شیفت صبح و عصر به شهروندان خدمات ارائه دهد.

پیش از این هم استاندار کرمان در ستاد تنظیم بازار از لغو نمایشگاه‌بهاره خبر داد.

دکتر فدائی عنوان کرد: کالاهای اساسی چون شکر، برنج، روغن و گوشت در چند منطقه شهری و فروشگاه ها به صورت فروش فوق العاده عرضه خواهد شد.

به گفته استاندار کرمان  ۴۳۰۰ تن شکر طی ده روز آینده در بازار عرضه می‌شود.

رییس سازمان صمت شمال استان کرمان نیز گفته پیشنهاد داریم که نمایشگاه بهاره در چند نقطه شهر کرمان به عنوان محل‌های فروش فوق‌العاده برگزار شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=43487
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.