مجلس باید در بحث صدور مجوز کارگزاری های بورس ورود پیدا کند

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزرای اقتصاد و رئیس سازمان بورس، گفت: متاسفانه در 14 سال اخیر در بحث صدور مجوز کارگزاری های بورس انحصار وجود دارد از این رو مجلس باید به این مسئله ورود کند تا حل شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 15 مردادماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با بیان اینکه مجلس باید زودتر و سریع تر به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کند، گفت: مردم باور داشته باشند که ما با اراده قوی دغدغه‌هایشان را حل خواهیم کرد و دولت را به پای کار می آوریم.

سعادتی در تذکر به وزرای اقتصاد و رئیس سازمان بورس، افزود: مردم انتظارات جدی از مجلس یازدهم بابت تسهیل فضای کسب و کار و رفع انحصارات دارند، متاسفانه در 14 سال اخیر در بحث صدور مجوز کارگزاری های بورس انحصار وجود دارد از این رو مجلس باید به این مسئله ورود کند تا حل شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مسائل انحصار در صدور مجوز تاسیس داروخانه علیرغم حکم مراجع متولی و دیوان عدالت اداری است از این رو این مسئله باید از انحصار خارج شود. یکی دیگر از مسائل انحصار در صدور مجوز تاسیس دفاتر اسناد رسمی است که قوه قضائیه و مجلس باید به آن رسیدگی کند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واردات 400 هزار تن برنج در زمان برداشت در مزارع شمال کشور، گفت: قطعا باید جلوی این اقدام گرفته شود.

وی ادامه داد: متاسفانه در شرایط کنونی استان مازندران در مقطع فعلی بعد از موج دوم کرونا جزو دومین استان هایی است که دچار مشکل شده از این رو رئیس جمهور باید خود مسئولیت ستاد مقابله با کرونا را برعهده بگیرد، در شرایط کنونی مشکلات حادی در این رابطه وجود دارد و صدها نفر فوت کرده اند و در این عرصه کمبود دارو، دستگاه اکسیژن ساز و وسایل تخصصی وجود دارد از این رو تقاضا داریم که نسبت به حل این مشکلات وکنترل سفر مسافران به استان مازندران اقدام شود، همچنین در شرایط فعلی مشکل شهدای مدافع سلامت با وجود دستور رهبر معظم انقلاب حل نشده که باید برای این مسئله نیز اقدام صورت گیرد

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=53708
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.