نان در رفسنجان گران شد

رئیس صنف خبازان رفسنجان گفت: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار استان و کارگروه شهرستانی افزایش قیمت نان از روز چهارشنبه در رفسنجان اعمال شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از فارس، علی عسکری در خصوص افزایش قیمت نان اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار استان که هفته گذشته به ما ابلاغ شد قرار شد قیمت نان افزایش پیدا کند.

رئیس صنف خبازان شهرستان رفسنجان عنوان کرد: از پنج شنبه هفته گذشته این مصوبه ابلاغ شده که ما طی جلساتی در کارگروه شهرستان نسبت به تعیین قیمت نان اقدام کردیم و از قیمت مصوب استانی ۵۰ و ۱۰۰ تومان پایین‌تر قیمت‌گذاری کردیم و از روز چهارشنبه این افزایش قیمت اعمال شد.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه شهرستانی قیمت نان تافتون سنتی به وزن ۴۸۰ گرم ۱۵۰۰ تومان، تافتون دستگاه دوار به وزن ۵۰۰ گرم ۱۴۰۰ تومان، نان سنگگ به وزن ۵۵۰ گرم قیمت ۲۰۵۰ تومان، نان بربری به وزن ۵۱۰ گرم ۱۳۵۰ تومان و نان حرارتی به ۵۲۰ گرم ۱۴۰۰ تومان نرخ‌گذاری شد.

عسکری در خصوص آزادپزها هم توضیح داد: نان سنتی تنوری به وزن ۵۳۰ گرم قیمت ۲۲۰۰ تومان،  دستگاه دوار به وزن ۴۴۰ گرم ۱۷۰۰ تومان،  سنگک به وزن ۵۰۰ گرم ۲۷۵۰ تومان،  بربری به ۵۲۵ گرم قیمت ۱۷۰۰ تومان،  لواش به وزن ۱۳۵ گرم ۴۷۰ تومان و فانتزی به وزن ۱۲۵ گرم ۱۲۵۰ تومان تعیین شده است.

 وی خاطرنشان کرد: کلیه نانواها اعم از دولتی و آزادپز موظف هستند قیمت‌های مصوب را اجرا کنند و در صورتی که مردم تخلفاتی مشاهده کردند با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند که فوری رسیدگی و با متخلفان برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76858
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.