نمادهای کرمانی بورس در هفته‌ای که گذشت

سیمان کرمان با روندی نزولی نسبت به هفته پیش‌تر در بازه قیمتی ۴۲۲۱ تا ۴۵۵۰ ریال معامله شد. این نماد با کاهش ۵۲ ریالی نسبت به هفته قبل قیمت ۴۴۳۷ ریال را به عنوان آخرین قیمت روز چهارشنبه خود ثبت کرد.

فباهنر، این هفته در بازه قیمتی ۸۱۳۱ – ۸۶۶۹ معامله شد و با ۲۹۷ ریال افزایش و قیمت ۸۵۴۵ ریال، به استقبال تعطیلات پایان هفته رفت.

هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، میدکو طی هفته گذشته در بازه قیمتی ۴۸۰۰ – ۵۱۰۰ ریالی معامله شد. میدکو نیز با افزایش ۱۶۹ ریالی، ۵۰۱۷ ریال را به عنوان آخرین قیمت خود به ثبت رسانید.

سهام گروه صنعتی بارز طی هفته کاری گذشته، در بازه ۴۴۷۳ – ۴۸۰۱ ریال معامله شد. ۴۵۵۷ ریال آخرین قیمت پکرمان در روز چهارشنبه بود که پس از ۳۲ ریال کاهش نسبت به هفته پیش‌تر ثبت شد.

معامله‌گران شرکت کرمان خودرو، قیمت‌های ۱۷۵۰ تا ۱۷۹۸ ریال را برای این نماد به عنوان بازه هفتگی ثبت کردند. خکرمان در آخرین روز کاری هفته با ۷۷ ریال کاهش نسبت به هفته پیش‌تر، ۱۷۵۸ ریال را به عنوان آخرین قیمت خود ثبت کرد.

و شرکت صنعت و معدن گل‌گهر سیرجان در بازه قیمتی ۷۱۸۰ – ۷۵۰۰ ریال در بازار بورس تهران معامله شد. کگل با کاهش ۲۴۹ ریالی ۷۲۵۰ ریال را به عنوان آخرین قیمت روز چهارشنبه خود به ثبت رساند. 

دیگر شرکت کرمانی گروه معدن، سنگ آهن گهرزمین در بازه قیمتی ۱۵۱۳۲ تا ۱۷۰۰۰ ریال معامله شد. ۱۶۵۷۸ ریال آخرین قیمت کگهر در روز چهارشنبه بود که افزایش ۱۲۰۸ ریالی نسبت به هفته پیش‌تر را نشان می‌دهد.

در آخرین روز کاری هفته گذشته شاخص کل بورس با رشد ۶۱ صدم درصدی، بیش از ۱۵۰۰ واحد افزایش یافت و در کانال ۲۵۴ هزار واحدی قرار گرفت.

چهارشنبه گذشته بیش از ۲ میلیارد و ۵۴۶ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۹ هزار و ۱۱۴ میلیارد ریال در ۲۵۹ هزار نوبت داد و ستد شد.  همچنین شاخص کل (هم وزن) با ۸۱۵ واحد افزایش به ۶۲ هزار و ۱۶ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با ۵۴۶ واحد رشد به ۴۱ هزار و ۵۷۸ واحد رسیدند. شاخص آزاد شناور نیز با یک هزار و ۳۹۶ واحد افزایش به رقم ۲۸۲ هزار و ۷۷۲ واحد رسید، شاخص بازار اول ۹۳۵ واحد و شاخص بازار دوم سه هزار و ۹۸۸ واحد افزایش داشتند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=31403
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.