نمایشگاه‌ بهاره کرمان از 16 اسفندماه برگزار می‌شود

نمایشگاه بهاره کرمان از ۱۶ اسفندماه سال جاری به مدت هشت روز ، مواد غذایی، خشکبار، پوشاک و مواد بهداشتی را با ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌کند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: گروه مواد غذایی و مواد پروتئینی از جمله گوشت قرمز، مرغ، حبوبات، برنج، ماکارونی و روغن، گروه خشکبار شامل شیرینی، آجیل و شکلات، پوشاک، کیف و کفش و گروه مواد شوینده و بهداشتی در نمایشگاه بهاره کرمان با ۱۵ درصد تخفیف به شهروندان عرضه می شود.

سینا خسروی اظهار داشت: تمهیدات بسیاری از جمله مسائل امنیتی، اورژانس، آتش نشانی و بیمه غرفه داران در کمیته نمایشگاهی برای برگزاری نمایشگاه بهاره کرمان در نظر گرفته شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: بهداشت به همراه استاندارد با نظارت بر تمام مراحل نمایشگاه بهاره کرمان، کالاهای مشکل دار را از نمایشگاه جمع آوری می کند، ضمن اینکه اتحادیه ها نیز پیش از آغاز نمایشگاه بر کالاهای عرضه شده نظارت دارند.

وی تصریح کرد: ابتدا بنا بود نمایشگاه بهاره در پنج نقطه از کرمان اجرا شود و با پیشنهاد اتاق اصناف به عنوان متولی کمیته نمایشگاه تصمیم گرفت که در یک محل برگزار شود و فعلا مکان آن مصلی امام علی (ع) کرمان در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا خسروی ادامه داد: از شورای ترافیک استان کرمان استعلام گرفتیم در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد، نمایشگاه بهاره در منطقه مصلی امام علی (ع) کرمان برگزار می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=41589
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.