در چهاردهمین روز از ماه مبارک رمضان؛


نمایشگاه محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد در کرمان افتتاح می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از افتتاح نمایشگاه افتخارآفرینان اشتغال کمیته امداد استان کرمان در سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین به‌منظور معرفی و عرضه محصولات مجریان طرح‌های اشتغال در چهاردهمین روز از ماه مبارک رمضان در کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، یحیی صادقی بابیان اینکه این نمایشگاه از ۲۷ فروردین‌ماه تا دوم اردیبهشت‌ به مدت یک هفته در بوستان مادر کرمان راه‌اندازی می‌شود افزود: ساعت بازدید از نمایشگاه هرروز از ساعت ۱۶ الی۲۲ و ورود برای عموم آزاد است.

وی از معرفی و عرضه محصولات تولیدی مددجویان در این نمایشگاه به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه ۷۰ غرفه از محصولات تولیدی مددجویان در زمینه‌های فرش، گلیم و صنایع‌دستی، محصولات طبیعی و لبنی، سوغات استان کرمان، منسوجات نمدی و … راه‌اندازی خواهد شد.
صادقی هدف از راه‌اندازی این بازارچه را معرفی و ارائه خدمات کمیته امداد و در رأس آن توانمندی مددجویان در بخش اشتغال و خودکفایی اعلام کرد و افزود: ۱۰۰ طرح خودکفایی کمیته امداد استان کرمان در این بازارچه شرکت می‌کند.
وی با تأکید بر اینکه اشتغال‌زایی برای مددجویان می‌تواند آن‌ها را به نیروهای مولد تبدیل کند، اظهار کرد: اشتغال پایدار مددجویان زمینه‌ساز توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت است و سبب خروج آن‌ها از چرخه حمایتی می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87363
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.