اولین رویداد تحلیل بازارگرداني سهام شرکت صنایع مس افق کرمان


تحلیل نماد فافق در نشست تخصصي با حضور مديران و كارشناسان بازار سرمايه

اولین رویداد تحلیل بازارگرداني سهام شرکت صنایع مس افق کرمان عصر روز شنبه ۲۱ مردادماه به همت شركت مشاور سرمایه‌گذاری ترنج با حضور گسترده شرکت‌ها و كارشناسان بازار سرمايه در محل سالن خانه همايش در تهران برگزار گرديد .

به گزارش کرمان‌نو، در این نشست تخصصی که با استقبال مدیران و کارشناسان بازار سرمایه روبه‌رو شد، علاوه بر ارائه برنامه‌های شرکت‌های سرمایه‌گذاری مس سرچشمه و صنایع مس افق کرمان، در پنلی مجزا شرکت مشاور سرمایه‌گذاری ترنج اقدام به تحلیل ارزش سهام شرکت‌های مذکور همچنین میزان پیشرفت و سوددهی پروژه‌ها، پیش‌بینی سودآوری شرکت‌ها در سال ۱۴۰۲، برنامه‌های تأمین مالی، برنامه انتشار اوراق مالی اسلامی، پذیرش و عرضه اولیه سهام شرکت‌های فرعی، افزایش سرمایه و … نمود.

عباس پورافغان ضمن معرفی هلدینگ صنایع مس افق کرمان و با اشاره به جایگاه ویژه تحلیل و ارائه اطلاعات شفاف و کامل از ارزش ذاتی یک سهم به بازار سرمایه اظهار داشت: این نشست به‌منظور ایجاد بستر و زمینه توسعه فعالیت‌های هلدینگ و شرکت‌های تابعه و همچنین آشنایی بیشتر اهالی بازار سرمایه با اطلاعات بنیادی شرکت هماهنگ و برنامه‌ریزی‌شده است. تشریح عوامل کلان اقتصاد، شرایط صنعت، موقعیت اقتصادی و رقابتی شرکت از دیگر موارد مورد تحلیل مدیرعامل هلدینگ صنایع مس افق کرمان بود و در ادامه افزود: تحلیلگرانی که بتوانند به ارزش واقعی سهم دست یابند، می‌توانند از این فرصت برای حضور و انتفاع در یک سهم با بنیاد قوی بهره‌مند گردد. وی در ادامه اظهارداشت: اهمیت مشارکت و سرمایه‌گذاری در راستای سودآوری شرکت با اتکا به تحلیل و اطلاعات شفاف شرکت‌ها صورت می‌پذیرد که هلدینگ صنایع مس افق کرمان به گواه کارشناسان و اهالی بازار سرمایه از شفافیت بالا و مطلوب در بازار برخوردار بوده است. مدیرعامل هلدینگ صنایع مس افق کرمان ضمن اشاره به جایگاه فافق به‌عنوان شرکت زیرمجموعه هلدینگ سرمایه‌گذاری سرچشمه و چشم‌انداز آتی شرکت صنایع ملی مس ایران در جهت افزایش تولید محصولات مس اظهارداشت: قطعاً با سرعت تغییرات جهانی و افزایش تقاضا برای این فلز گران‌بها شاهد رشد و توسعه در شرکت‌های فعال در سرمایه‌گذاری در صنایع پایین‌دست صنعت مس خواهیم بود. وی با اشاره به وجود 41 قرارداد فعال در هلدینگ صنایع مس افق کرمان اظهارداشت: طی سال گذشته و سال جاری 27 دستگاه ماشین‌آلات سنگین در شرکت ارفع سازان به جمع 1181 ماشین‌آلات فعال در هلدینگ اضافه گردید. پورافغان همچنین ضمن اعلام خبر افتتاح کارگاه تولید سبزی و سالاد با ظرفیت 10 هزار بسته در روز از نهایی‌شدن اقدامات جهت احداث کارخانه تولید محصولات غذایی باتوجه‌به نیازسنجی انجام شده در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان خبر داد. بهره‌برداری از خانه حاج‌آقا علی بزرگ‌ترین خانه خشتی جهان در رفسنجان توسط شرکت همگامان مس یکی دیگر از اقدامات عملیاتی در سال گذشته بود. وی همچنین توسعه و تجهیز مراکز درمانی در شرکت‌های ذیل شرکت حکیم مس به‌عنوان زیر مجموعه این هلدینگ در راستای ارائه خدمات باکیفیت درمانی به عموم مردم منطقه و کارکنان محترم شرکت ملی صنایع مس ایران در شهرستان‌های رفسنجان، شهربابک، کرمان، سیرجان اشاره نمود. افزایش ظرفیت تولید سولفید سدیم از 36 هزار تن به 56 هزار تن در شرکت سرچشمه هامون از دیگر موارد عملیاتی هلدینگ صنایع مس افق کرمان بود که توسط مدیرعامل اعلام گردید. گفتنی است اشتغال بیش از 6 هزار نیروی انسانی در هلدینگ صنایع مس افق کرمان، افزایش سرمایه در شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ، افزایش قراردادها در شرکت‌های زیر مجموعه و همچنین برنامه‌ریزی جهت ارتقا نماد فافق در بازار اول فرابورس و تجهیز و توسعه شرکت‌های زیر مجموعه از برنامه‌های در حال اجرا در سال جاری و مورد تأکید مدیرعامل هلدینگ است که در نشست مزبور اعلام و مورد بررسی و تجزیه‌وتحلیل قرار گرفت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=107697
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.