مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان:


زمینه صادرات محصولات کرمان از پلتفرم‌های جهانی فراهم شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به همکاری رایزن بازرگانی و سفارت ایران در چین گفت: زمینه عرضه محصولات صادراتی این استان از طریق پلتفرم‌های قدرتمند تجارت جهانی از جمله پلتفرم‌های کشور چین فراهم شده است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، مهدی حسینی‌نژاد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: بحث‌های مربوط به این حوزه در روند صادرات استان کرمان از طریق سازمان توسعه و تجارت پیگیری می‌شود و در این زمینه دولت همکاری لازم با صادرکنندگان را دارد.
او با اشاره به نشستی با رایزنان بازرگانی ایران در کشور چین اظهار داشت: همچنین در راستای تسهیل امور صادرات استان کرمان، مقرر شد که این استان با یکی از استان‌های چین خواهرخوانده شود و با این اقدام ارتباط مستقیمی بین ۲ استان برقرار خواهد شد.
امروز مهلت ثبت‌نام صادرکنندگان برتر به اتمام می‌رسد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در ادامه با بیان اینکه ما افراد حقیقی (صادرکنندگان) و حقوقی را برای صادرات محصولات استان متصل می‌کنیم تصریح کرد: تجلیل از صادرکنندگان در زمان مشخص انجام می‌شود؛ لذا صادرکنندگان استان کرمان مدارک خود را برای ثبت‌نام بارگذاری کنند.
او با اشاره به تعیین موعد ۱۵ تا ۲۵ آذرماه برای ثبت‌نام صادرکنندگان برتر گفت: صادرکنندگان کرمانی بایستی مدارک و مستندات خود را تا پایان امروز در نشانی الکترونیکی به آدرس Topexporters.tpo.ir بارگذاری کنند تا بتوانیم از برترین‌های این حوزه قدردانی کنیم.
استان کرمان سالانه بیش از ۲ میلیارد دلار صادرات به بیش از ۴۰ کشور دنیا دارد و عمده محصولات صادراتی این استان را پسته و مغز پسته و مس تشکیل داده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112411
1 نظر
  1. mehrdad می گوید

    اقای حسینی نژاد مدیر قابل تحسینی هستن ولی بزرگترین ومهمترین ایرادی که در مدیریت ایشان میشه گرفت نادیده گرفتن تخلفات اداری که توسط بعضی از کارمندان صورت میکیرد و ایشان پیگیری نمیکنن و بیش از حد به کارمندانش عتماد دارد. که همین امر باعث انفصال از خدمت در سازمان صمت کرمان دراینده خیلی نزدیک میشود البته ایشان هم مقصر نیستن. چون حجم کار بالا اجازه به رسیدگی اوضاع کارمندان متخلف نمیشود. که حضور بازرسی کل لازم هست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.