کرسی معاون معدنی وزیر صمت باز هم به کرمانی‌ها نرسید


وجیه‌الله جعفری به معاونت معادن وزارت صمت منصوب شد

بار دیگر کرسی معاون معدنی وزیر صمت به کرمانی‌ها نرسید. با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت «وجیه‌الله جعفری» به‌عنوان معاون معادن و فراوری مواد این وزارتخانه منصوب کرد. این اقدام در حالی صورت‌گرفته که بیش از ۶۰ درصد از حقوق دولتی وصولی از معادن از کرمان بوده و در طی سال‌ها کمتر از یک درصد از حقوق دولتی وصولی برای جبران خسارت معادن و پیشرفت و توسعه به استان برگشته و کل میزان اشتغال معدنی‌های استان ۸۰ هزار نفر است و تماماً در مرحله خام‌فروشی مانده‌اند.

به گزارش کرمان‌نو،جعفری در سال ۱۳۹۹ و با حکم وزیر وقت صمت (علیرضا رزم حسینی) به‌عنوان رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) منصوب شد و تا ٢۴ اردیبهشت‌ماه سال گذشته آنجا بود.

 وی سپس در اردیبهشت‌ماه سال ١۴٠٢ با حکم سید مهدی نیازی (سرپرست وقت وزارت صنعت، معدن و تجارت) جای خود را به امیر خرمی‌شان که معاون برنامه‌ریزی ایمیدرو بود داد و خرمی شاد به‌عنوان سرپرست این سازمان منصوب شد. جعفری پیش‌ازاین، مدیرعاملی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران را بر عهده داشت.
 پیش‌ازاین، رضا محتشمی‌پور این مسئولیت را برعهده داشت که به‌حکم اولین وزیر صمت دولت سیزدهم (سیدرضا فاطمی‌امین) در آبان‌ماه سال ١۴٠٠ به این سمت منصوب شده بود.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=122841
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.