نایب‌رئیس اتاق کرمان:


کرمانی‌ها با کمبود بلیت هواپیما مواجه‌اند| لزوم بهبود وضعیت پروازها

بهرامی، نایب‌رئیس اتاق کرمان با اشاره به کمبود بلیت هواپیما در استان کرمان گفت: این وضعیت باید بهبود یابد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از بازار، محمدرضا بهرامی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری کرمان اظهار کرد: باید زیرساخت‌های لازم این حوزه در استان ایجاد شود.

او با تأکید بر لزوم دردسترس‌بودن بلیت برای گردشگران گفت: یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های حوزه گردشگری کرمان، نبود تناسب ظرفیت بلیت با تعداد متقاضیان است.

بهرامی با تأکید بر لزوم بهبود وضعیت پروازها در استان کرمان اظهار کرد: کرمانی‌ها با کمبود بلیت برای سفر به‌ویژه بلیت هواپیما روبرو هستند.

نایب‌رئیس اتاق کرمان گفت: اثرگذاری پروازهای موجود در اقتصاد استان به‌ویژه در حوزه گردشگری دیده نمی‌شود.

بهرامی ادامه داد: باید مشخص شود که چند درصد بلیط‌های صادر شده مربوط به گردشگران، چند درصد مربوط به مردم عادی و چند درصد مربوط به شرکت‌های صنعتی و معدنی بزرگ استان است.

او با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد حجم زیادی از این ظرفیت مربوط به شرکت‌های معدنی بزرگ کرمان است، افزود: بخش خصوصی باید برای اختصاص بلیت بیشتر به مردم عادی و گردشگران مطالبه‌گری کنند.

نایب‌رئیس اتاق کرمان به نیاز استان کرمان به افزایش تعداد پروازها اشاره کرد و گفت: همچنین نیاز است یک یا دو پرواز خارجی برای این استان در نظر گرفته شود.

او با اشاره به مشکلات حمل‌ونقل ریلی و جاده‌ای افزود: با وجود طرح این مشکلات تاکنون اقدام جدی انجام نشده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=118614
1 نظر
  1. حمید می گوید

    آب در کوزه و کرمانیها تشنه انحصار طلبی شرکت عظیم ماهان ایر که ثبت این شرکت در کرمان باعث شده که نه خود هواپیمای بیشتر تامین کند و نه اجازه به ایرلاینهای دیگه بده…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.