۴۰۰ میلیارد تومان بدهی دولت به پیمانکاران کرمان تهاتر شد

محمدجواد فدایی امروز 29 آذرماه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان اظهار کرد: بند واو تبصره 5 امکانی را برای تهاتر بدهی های دولت با طلب پیمانکاران از دولت ایجاد کرده و کار خیلی خوبی در استان با همکاری دسگاه های اجرایی و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس صورت گرفت و 400 میلیارد تومان بدهی دولت با طلب پیمانکاران استان تهاتر شد.
به گزارش ایسنا، استاندار کرمان افزود: با این اقدام، بدون اینکه از اعتبارات عمرانی استان استفاده کرده باشیم، این عدد حل و فصل و 400 میلیارد تومان به اعتبارات استان کرمان اضافه شد.
فدایی با اشاره به پایین بودن وضعیت استان کرمان نسبت به متوسط کشور در زمینه آبرسانی به روستاها
تصریح کرد: ما حق اضافه ای نمی خواهیم و در آب روستایی کمتر از متوسط کشور قرار داریم و باید به متوسط کشور برسیم و حرف ما این است که حق مردم کرمان هست که به متوسط کشور برسند یا نه؟
وی با اشاره به اینکه ظلم های زیادی به استان کرمان شده، عنوان کرد: به عنوان نمونه سال گذشته اعتبارات مازدا بر درآمد استان 670 میلیارد تومان بوده که باید نیمی از آن را به ما می دادند اما تنها 10 میلیارد تومان به استان داده شد.
استاندار کرمان در ادامه با اشاره به تدوین سند گردشگری منطقه شرق استان گفت: مدتها دنبال تدوین سند گردشگری منطقه شرق استان بودیم و پیگیری های زیادی صورت گرفته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=22206
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.