تعیین ۱۵ جایگاه عرضه بهداشتی دام زنده عید قربان در کرمان

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان گفت: به مناسبت عید قربان و به منظور رفاه حال شهروندان، با همکاری شهرداری، ۱۵ مکان برای عرضه دام زنده با نظارت اکیپ های دامپزشکی در این شهرستان مشخص شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی کرمان، آمنه زینلی با اشاره به نظارت شرعی و بهداشتی ۱۸ اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی در روز عید قربان در این شهرستان افزود: بازرسان بهداشتی و ناظران ذبح شرعی در روز عید قربان آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز هستند.

وی تاکید کرد: با توجه به گرم شدن هوا و شیوع بیماری تب کریمه کنگو در کشور شهروندان دام مورد نیاز برای قربانی را از میدان های مجاز و تعیین شده تهیه و نسبت به کشتار در کشتارگاه های دام شهرستان کرمان و بخش های تابعه و نگهداری لاشه به مدت ۲۴ ساعت در پیش سرد کشتارگاه های دام اقدام کنند.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان ادامه داد: اکیپ های ثابت در شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان مستقر هستند و شهروندان با شماره تلفن ۳۴۳۲۱۳۴۳۶۶ سوالات خود را مطرح کنند.

وی درخواست کرد، شهروندان از ذبح دام در منزل خودداری کنند

وی تصریح کرد: کشتارگاه های شهرستان کرمان در روز عید قربان در راستای کشتار دام از ساعت ۶ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر بصورت رایگان در خدمت شهروندان عزیز هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=91778
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.