فرماندار عنبرآباد:


فاز اول بیمارستان عنبرآباد تا پایان سال جاری اجرایی می‌شود

فرماندار عنبرآباد گفت: فاز اول بیمارستان عنبرآباد طبق گزارشات دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تا پایان سال اجرایی می‌شود و با جذب بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی تا سال ۱۴۰۳ به‌طور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از فارس، یزدان افشاری‌پور امروز در دیدار جمعی از جوانان و نخبگان عنبرآباد با نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس و امام جمعه از پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی بیمارستان عنبرآباد خبر داد و اظهار کرد : موضوع بیمارستان مطالبه به حق مردم است و طی ۸ سال گذشته بیمارستان عنبرآباد تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی عنوان کرد: طی مدت ۸ ماه گذشته با پیگیری‌های انجام شده و جذب اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی صورت گرفته که در مجموع بیمارستان عنبرآباد ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

فرماندار عنبرآباد با اشاره به تخصیص بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی بیمارستان عنبرآباد گفت: فاز اول بیمارستان عنبرآباد طبق گزارشات دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تا پایان سال اجرایی می‌شود و با جذب بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی تا سال ۱۴۰۳ به‌طور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.

افشاری‌پور در خصوص ساماندهی میدان میوه و تره بار عنبرآباد افزود: زمینی به مساحت ۱۰ هکتار جهت ساماندهی میادین میوه و تره بار در نظر گرفته شده که طرح اولیه آن نیز بررسی و در حال انجام است.

وی از تغییر نام شهرک صنعتی عنبرآباد به شهرک خرمای کلوته ایران خبر داد و گفت: بازار بزرگ خرما در شهرک صنعتی عنبرآباد ظرفیت بسیار خوبی است در همین راستا مکاتباتی در خصوص تغییر نام این شهرک به شهرک خرمای کلوته ایران انجام شده است که بتوانیم از ظرفیت بازار های بین‌المللی نیز در این شهرک استفاده کنیم.

 نماینده عالی دولت در شهرستان عنبرآباد با توجه به اتمام فضای شهرک صنعتی عنبرآباد تصریح کرد: شهرک صنعتی شماره ۲ عنبرآباد در میثم آباد احداث خواهد شد که این پروژه آغاز شده و به‌زودی به مرحله واگذاری زمین می‌رسد.

وی راه‌اندازی معدن مس کرور را انقلابی در جنوب کرمان خواند و اضافه کرد: با راه‌اندازی این معدن با ذخیره بیش از ۵۰۰ میلیون تن انقلابی در تمامی حوزه‌ها در جنوب کرمان ایجاد و بیش از ۵۰۰۰ هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

افشاری‌پور در ادامه به آسفالت ۲۸ کیلومتر راه روستایی و اجرای ۱۴۰ کیلومتر شبکه گاز در حوزه روستایی اشاره کرد و محرومیت‌زدایی از روستاها را از اولویت‌های دولت خواند.

فرماندار عنبرآباد در خصوص تامین آب شرب نیز خاطرنشان کرد: هفت حلقه چاه آب شرب حفر و تجهیز و تعدادی به شبکه آب شرب متصل و در حال بهره‌برداری است که بخش عظیمی از مشکل آب شرب روستاهای شهرستان را برطرف کرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=102637
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.