انتقاد دوباره حمزه: خدمات دولت در جنوب کرمان در دسترس نیست

یکی از نمایندگان جنوب کرمان در مجلس یک بار دیگر از عملکرد دولت در این منطقه انتقاد کرد.

احمد حمزه که پیش از این به دلیل غیبت استاندار در جشنواره خرمای کلوته به تندی از محمد جواد فدایی انتقاد کرده بود، در سفر امروز استاندار به رودبار جنوب، یک بار دیگر از عملکرد دولت انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، این نماینده اصلاح‌طلب گفت که متاسفانه در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان رودبار جنوب تنها دو متخصص وجود دارد اما از روز گذشته فرآیند اضافه شدن چند متخصص دیگر به بیمارستان این منطقه نیز آغاز شده است.

وی از وجود یک بیمارستان ۳۰ تختخوابی در این شهرستان سخن به میان آورد و ادامه داد: بیمارستان ۳۰ تختخوابی رودبار جنوب برای جمعیت ۱۲۰ هزار نفری این شهرستان بسیار کم است و پاسخگوی نیاز این منطقه نیست.

نماینده مردم کهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب و فاریاب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکل سوخت چاه های کشاورزی یکی دیگر از مشکلات جدی این منطقه است و باید راه حلی برای تامین سوخت چاه‌های کشاورزی فرم شماره یک( پروانه ندارند)، این منطقه پیدا کرد. همچنین سهمیه آرد این منطقه نیز باید در کوتاهترین زمان ممکن ساماندهی شود و این ظلم است که مردم به خاطر یک لقمه نان به ما التماس کرده و گریه کنند.

وی با بیان اینکه در جنوب استان کرمان، خدمات دولت در دسترس مردم نیست، تصریح کرد: باید در بحث اختصاص سهمیه بنزین به مردم این منطقه نیز بازنگری صورت گیرد و مردم این منطقه را با کل کشور قیاس نکنند زیرا به دلیل نبود امکانات بهداشتی، درمانی، آموزشی و … در همه مناطق جنوبی استان کرمان، مردم مجبور هستند برای دریافت یکی از خدمات دولتی مثل درمان مسیر رفت و برگشتی را تا دیگر شهرستانهای استان طی کنند و به دلیل فاصله زیاد این شهرها در جنوب استان، سهمیه بنزین آنها در یک یا دو سفر به پایان می رسد.

حمزه‌ با تاکید برآنکه ما در حوزه زیرساخت‌ها هنوز مشکل داریم، تصریح کرد: متاسفانه پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز در جاده، برق، گاز، آب و … در جنوب استان کرمان با مشکل روبرو هستیم که زیبنده نظام نیست و نیازمند کمک و اراده جدی مسئولین در تکمیل زیرساخت‌ها در جنوب استان هستیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=38992
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.