نتایج تایید صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهرهای استان کرمان فردا اعلام می‌شود

دبیر ستاد انتخابات استان کرمان گفت: امروز آخرین روز بررسی صلاحیت داوطلبین شوراهای شهرها بوده و نتیجه تایید صلاحیت داوطلبان فردا اعلام می‌شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، علیار اسکندری‌نسب با اشاره به اینکه ۱۸ اسفندماه سال گذشته با ثبت‌نام داوطلبین شوراهای اسلامی شهرها جریان برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است اظهار داشت: بررسی صلاحیت داوطلبین شوراهای اسلامی شهرها در هیئت‌های اجرایی انجام و نتیجه آن به هیئت نظارت تحویل داده شده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت تایید صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمان گفت: امروز آخرین روز اظهار نظر و بررسی صلاحیت داوطلبین شوراهای اسلامی شهرها در هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها است.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به اینکه فردا وضعیت تایید صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهرها ابلاغ می‌شود افزود: فرمانداری‌ها وضعیت هر داوطلب شوراهای اسلامی شهرهای استان کرمان را به خودشان اعلام می‌کنند.
وی بیان کرد: داوطلبان که به نتیجه تایید صلاحیت خود اعتراض داشته باشند باید به هیئت‌های نظارت بالادستی مراجعه کرده و اعتراض خود را ارائه و پیگیری کنند.

اسکندری‌نسب عنوان کرد: تعداد روستاهایی که در استان کرمان باید در آنها انتخابات برگزار شود بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ روستا است که ثبت‌نام داوطلبین کاندیداتوری در شوراهای اسلامی روستاها و عشایری از ۱۶ فروردین آغاز شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمان افزود: بررسی صلاحیت داوطلبین شوراهای اسلامی روستاها همچنان در حال انجام است گفت: هیئت نظارت برای بررسی صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی روستاها تا ۳۱ اردیبهشت فرصت دارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69347
1 نظر
  1. […] را ۸۹ نفر برشمرد و گفت: از این تعداد ۵ نفر قبل از اعلام تایید صلاحیت ها انصراف داده و ۲۰ نفر نیز صلاحیتشان احراز نشده و مابقی […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.